اسمارت فون Oppo N3 با دوربین چرخشی موتور دار 16 مگاپیکسلی و قابلیت های ویژه معرفی شد

اگر در گذشته اخبار گجت نیوز را دنبال کرده باشید حتما خبر دارید که شرکت چینی Oppo قصد معرفی یک محصول جدید با دوربین قابل چرخش را داشت ، امروز این اسمارت فون با نام OPPO N3 رسما در سنگاپور معرفی شده ، در ادامه با معرفی این اسمارت فون همراه گجت نیوز باشید .

oppo-n3-first-look-1-of-37

مهمترین ویژگی این اسمارت فون جدید دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت دنبال کردن اشیا و افراد گوناگون است.این دوربین دارای یک سنسور ۱/۲.۳ اینچی بوده و سایز پیکسل های آن نیز ۱.۳۴ میکرومتر است و همچنین از لنزهای تحت مجوز Schneider Kreuznach استفاده می نماید تا کیفیت مطلوب تری را فراهم آورد.دوربین منحصر به فرد Oppo N3 به لطف وجود موتور ویژه ای که در آن تعبیه شده قادر است با چرخش 206 درجه تصاویر پانوراما و سلفی های ویژه ای را تهیه کند.

oppo-n3-first-look-15-of-37

تصاویر پانورامای ثبت شده توسط دوربین دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی است که وجود سنسور اثر انگشت در این گوشی باعث شده تا بلافاصله بعد از ثبت تصویر بتوان از آن محافظت کرد.شاتر آهسته، اولترا ماکرو، after focus، کنترل دستی و ثبت تصاویر با فرمت RAW هم از دیگر ویژگی های دوربین استفاده شده در اسمارت فون Oppo N3 است که همه این ها در قالب مجموعه ای که Oppo آن را Ultra image 2.0 نامیده است ارائه شده است.

oppo-n3-first-look-20-of-37

در بخش ویدیو این دوربین 16 مگاپیکسلی توانایی ضبط ویدئوهای ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و ۱۰۸۰ پی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارا بوده و همچنین توانایی ضبط اسلوموشن هایی با رزلوشن ۷۲۰ پی و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را نیز دارا است.

oppo-n3-first-look-17-of-37

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد اسمارت فون Oppo N3 وجود یک ریموت کنترل کوچک با نام O-Click است که این گجت کوچک علاوه بر قابلیت هایی همچون کنترل صدا ، کنترل موزیک ها و ویدیو های در حال پخش و کنترل برخی دیگر از بخش های گوشی ، توانایی کنترل موتور دوربین چرخشی گوشی را دارا است.در واقع این گجت بیسیم کوچک ، کنترل دوربین N3 را برای زمانی که کاربر قصد نصب دوربین در مکان های مختلف برای تهیه تصاویر را دارد ، آسان کرده و امکانات ویژ] ای را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

نگاهی نزدیک به اسمارت فون Oppo N3 :

کمپانی اپو در N3 از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ با سرعت پردازش ۲.۳ گیگاهرتز استفاده کرده و نمایشگر آن نیز ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P و تراکم پیکسلی ۴۰۰ppi است.
در بخش فناوری های ارتباطی Oppo N3 از شبکه های وای فای ۸۰۲٫۱۱ac، چیپست NFC ، بلوتوث ۴.۰ و USB OTG هم پشتیبانی می کند.

oppo-n3-first-look-5-of-37

ابعاد این محصول  ۱۶۱.۲ در ۷۷ در ۹.۹ میلی متر بوده و ۱۹۲ گرم وزن دارد و در زیر صفحه نمایش دستاور جدید Oppo نیز مانند Find 7 یک چراغ ناتیفیکیشن در نظر گرفته شده تا به جذابیت آن بیافزاید.

7

از دیگر مشخصات این محصول می توان به دو گیگابایت حافظه رم ، اتری ۳۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ ۰ الی ۷۰ درصد ظرف ۳۰ دقیقه، حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایت و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

Oppo N3 با قیمت 649 دلار و تا پایان سال 2014 در 2 کشور جهان عرضه خواهد شد.

جدول مشخصات فنی اسمارت فون Oppo N3 :

Oppo N3 specs and eatures

ویدیوی نگاهی نزدیک به اسمارت فون Oppo N3 :

دانلود ویدیو

منابع : gsmarena & androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. :Wink: اسمارت فون خیلی خوبیه ولی یکم وزنش اذیت میکنه به هر حال بهترین گزینه برای عکسای سلفی هست
    عرفان جان خسته نباشی این گزینه ویرایش نظرات چی شد پس داداش منتظریما :Wink: