هک اسمارت فون HTC HD2 و اجرای سیستم عامل فایرفاکس بر روی آن

گوشی HTC HD2 یکی از محبوب ترین گوشی ها نزد برنامه نویسان است که تا کنون ساخته شده است. این گوشی وقتی که معرفی شد ویندوز موبایل را اجرا می کرد. اما بعد از مدتی این گوشی هک شد و توسعه دهندگان توانستند سیستم عامل های مختلف از جمله آندروید نسخه ۴.۱ جیلی بیلی، اوبونتو و حتی ویندوز آر تی را روی آن با موفقیت اجرا کنند و اکنون نوبت به FireFox Os رسيده است!

 اکنون سیستم عامل تازه معرفی شده فایرفاکس توسط توسعه دهندگان سایت XDA روی HTC HD2 قابل اجرا است. اما متاسفانه فعلا این سیستم عامل پورت شده روی HTC HD2 دارای مشکلاتی در زمینه های عدم توانایی شناسایی سیم کارت، صدای ضعیف، دوربین و حافظه است. اما نا امید نشوید؛ اگر علاقه دارید سیستم عامل فایرفاکس را روی HTC HD2 اجرا کنید، توسعه دهنده آن قول داده به زودی نسخه بدون باگ آن را ارائه خواهد کرد. احتمالا تا چند روز آینده این آپدیت از راه برسد.

سیستم عامل فایرفاکس برای HTC HD2 آماده دانلود است و می توانید آن را از سایت منبع دانلود کنید. توجه داشته باشید که فلش زدن این سیستم عامل روی HTC HD2 را با مسئولیت خود قبول کنید، زیرا ممکن است با انجام اشتباه، دستگاه شما دچار مشکل شده و گارانتی آن از بین برود. پس اگر اطمینان دارید که می توانید به درستی این کار را انجام دهید، آن را دانلود و روی گوشی خود فلش کنید.


منبع : forum.xda-developers

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*