تماشا کنید: دیروز ستارگان بارسا، دور هم فیفا ۱۵، بازی کردند!

حالا بعد از شکست  آبی اناری ها در ال کلاسیکوی شنبه شب، ستارگان این تیم، که البته در ال کلاسیکو، فروغی نداشتند، دیروز ، یعنی سه شنبه، برای ریکاوری دور هم جمع شده ودر قالب دو گروه به بازی فیفا ۱۵، با پلی استیشن، پرداختند. جالب است که فوق ستاره ی بارسایی ها، یعنی لیونل مسی و البته نیمار در این جمع حضور داشتند. 

از جمله بازیکنان دیگر این جمع: دنی آلوس، آلبا، پیکه،مونیر، راکیتیچ وبارترا بودند. این هشت بازیکن، به دو گروه چهار نفره تقسیم شده و مقابل هم بازی کردند:

pic_2014-10-28_JUGADORES_VIDEO_03.v1414519275

گروه اول: لئو مسی، نیمار، آلوس و مونیر

گروه دوم: پیکه، راکیتیچ، بارترا و آلبا

این دو گروه، بازی بارسا- بارسا را انجام دادند.

که گروه اول، لباس  این فصل بارسا، یعنی زرد روشن و گروه دوم، لباس سنتی بارسا، یعنی آبی اناری را انتخاب کردند. نکته ی جالب تر این بود که این هشت بازیکن، با لباس های ورزشی مشغول بازی پلی استیشن شدند!

pic_2014-10-28_JUGADORES_VIDEO_29.v1414519355

تصاویر از: fcbarcelona

 

گجت طنز: به نظر می رسه بازیکنان بارسا پس از بازی نه چندان جالبشون در ال کلاسیکوی شنبه و البته دو شب بعد، که تنها ۳ جایزه  از برترین های لالیگا(در مقابل ۶ جایزه ی رئال) نصیبشون شد، به  بازی با پلی استیشن روی آوردن! چون در بازی واقعی که چیزی برای ارائه نداشتند! کاش سوارز رو هم به این جمع می آوردند، تا حداقل فیلم گاز گرفتن خودش رو در فیفا ۱۵ می دید!!!!

درباره این نویسنده

ناهید سادات ریاحی ، زاده ی اردیبهشت ۶۹ و دانشجوی دکترای شیمی کوانتوم محاسباتی در دانشگاه شهید بهشتی است. او علاقمند به دنیای کوانتوم، تکنولوژی، فوتبال و موسیقی (رپ/راک) بوده و علاوه بر سردبیری دیپ لوک، به طراحی وب و نویسندگی در گجت نیوز، بیگ تم و ماهنامه جیبی GSM مشغول است. ( لینکدایناینستاگرام )