تماشا کنید : قاتلین تکنولوژی به جان آیپد ایر 2 افتادند !

معمولاً پس از عرضه گجت های جدید به بازار گروه های مختلف به تست کردن این گجت ها می پردازند. در این میان عده ای تنها کارآیی و سخت افزار این دستگاه ها را تست می کنند اما عده ای دیگر هم هستند که با خشونت هرچه تمام به شکنجه ابزارهای جدید می پردازند.

RatedRR نام گروهی است که با نابود کردن انواع گجت ها به شهرت رسیده اند. این گروه که به قاتلین تکنولوژی معروف هستند ماه گذشته در شش روز آیفون 6 پلاس را حسابی شکنجه دادند و انواع بلاهای مرگبار مانند غوطه ور کردن در نیتروژن مایع، انداخت گوشی از هواپیما، تحمل یک دوز ترمیت و در نهایت ملاقات با اسلحه اسنایپر کلاسیک کالیبر 50 را بر سر گوشی بی زبان آوردند.

حالا نوبت به محصول جدید دیگری از اپل رسیده است که مقاومت آن زیر شدیدترین تست ها سنجیده شود. آیپد ایر 2 زیر دست این گروه کار سختی درپیش دارد و باید در برابر خم شدن، افتادن در آب و اسلحه ساچمه ای مقاومت کند. تبلت جدید اپل نسبت به سری های گذشته نازک تر شده است و این موضوع باعث کاهش مقاومت آن شده است. آیا فکر می کنید این گروه خشن به همین راحتی دست از سر آیپد ایر 2 بیچاره برمی دارند؟ در نهایت عمر آیپد بخت برگشته توسط یک اسنایپر Barrett M82A1کالیبر 50 به پایان می رسد.

اگر مایلید نحوه نابود شدن یک آیپد ایر 2 را ببینید ویدیو زیر را از دست ندهید:

دانلود ویدیو

منبع : phonearena