انتشار تصاویری از اسمارت فون جدید Vivo با ضخامت باورنکردنی 3.8 میلیمتر !

ViVo نام یک کمپانی چینی تولید کننده تلفن های هوشمند است که به دلیل ارائه اسمارت فون های فوق باریک مشهور شده است.آخرین محصول باریک این کمپانی ، اسمارت فون Vivo X3 بود که ضخامتی ۵.۵۷ میلیمتری داشت و تا قبل از معرفی اسمارت فون Gionee Elife S5.5 با ضخامت ۵.۱۵ میلی متری ، عنوان باریک ترین اسمارت فون جهان را یدک می کشید.اما اینبار ظاهرا کمپانی Vivo قصد دارد تا تمام معدلات را به هم بزند ، یک اسمارت فون با ضخامت 3.8 میلیمتر !

ویو با انتشار تصاویر گوشی جدید خود با ضخامت باور نکردنی 3.8 میلیمتر همگان را متعجب کرد. این گوشی در مقایسه با آیفون 5s اپل که ضخامت 7.6 میلیمتری دارد همانند کاغذ باریک دیده می‌شود.ضخامتی که باریک ترین گوشی حال حاظر دنیا ( Gionee Elife S5.5 ) با آن فاصله بسیاری دارد !

vivo-1

vivo-2تصاویری که از طریق وبلاگ اجتماعی Veibo منتشر شده است جزئیاتی به همراه ندارد ولی سئوالی که مطرح است آیا این گوشی نیز همانند آیفون خم می‌شود و یا باطری در این گوشی باریک چگونه عملکردی خواهد داشت؟ باید منتظر ماند تا دید ویو کی و با چه مشخصاتی این گوشی فوق باریک را عرضه خواهد کرد.

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی خوبه
    هرچی باریکتر بهتر

  2. اغا یه سوالی واسم پیش اومده؟!!!!چرا هی این گوشی ها هی باریک تر میشن؟واقعا چرا؟

  3. تا چند وقت دیگه گوشی میخریم در جعبه رو باز میکنیم به فروشنده میگیم پس گوشی کو؟ فروشنده میگه لای دفتره راهنماهه(کاتالوگ) 🙂 :d

  4. تا چند سال دیگه کلا محو میشن :Daze:

  5. کم کم دارن به سمتی پیش میرن که پوست پیاز تحویل مردم بدن،بنظر من که ضخامت p6 و p7 یا iphone 5s خیلی ایده آله ،نه انقدر باریک خوبه و نه عین گوشیهای قدیمی که نقش گوشتکوب رو هم ایفا میکردن

  6. واقعا که شگفت انگیزه !!!!!!!! :Amazed: