کدامیک از اسمارت فون های ال جی به اندروید 5 آپدیت خواهند شد ؟

یکی از نقاط ضعف اندروید در مقابل سیستم عاملی چون iOS در تفاوت زمان انتشار نسخه‌های جدید برای اسمارت فون های مختلف است. نسخه جدید اندروید با نام لالی پاپ مدتی است که معرفی شده و شرکای گوگل تک‌تک برنامه‌های خود را به شکل جداگانه برای انتشار این آپدیت اعلام می‌کنند.پس از شرکت‌های مطرحی چون اچ تی سی، سونی و… از هفته گذشته ال‌جی نیز اخبار پیرامون برنامه زمانی خود را برای اندروید 5.0 منتشر می‌کند. 

چند روز پیش شعبه هلند و بلژیک ال‌جی انتشار اندروید 5.0 را برای ال‌جی G3 تا پایان سال تأیید کردند و حالا امروز نیز ال‌جی آلمان این خبر را تأیید می‌کند. علاوه بر این در ادامه خبر آمده که این آپدیت برای G2 نیز پس از G3 ارائه خواهد شد.

Android-5.0-Lollipop-lg

به دلیل پروسه طولانی تست این سیستم عامل بر روی دستگاه‌ها، هیچ کدام از شرکت‌ها زمان دقیقی را برای انتشار این آپدیت اعلام نمی‌کنند.

البته ال‌جی G2 و G3 تنها اسمارت فون هایی نیستند که این آپدیت را دریافت می‌کنند. سایت‌های خبری تاکنون گمانه‌زنی‌های مختلفی را عنوان کرده‌اند. به عنوان مثال فون آرنا ال‌جی G2 Pro، G Flex و G Vista را نیز به این لیست احتمالی اضافه می‌کند.

وبسایت My LG Phones نیز که امروز دیتابیس وبسایت HTML5test را بررسی کرده متوجه شده که اسمارت فون های G2، G3، LG Optimus G، ال‌جی نکسوس 4 و ال‌جی نکسوس 5 مجهز به اندروید لالی پاپ در این وبسایت تست شده‌اند.

Android-5.0-Lollipop-lg-1

درصورت دریافت اطلاعات بیشتر ، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

منابع : phonearena & mylgphones