اعلام اسامی 54 شهر تحت پوشش اینترنت 3G ایرانسل

حدودا دو ماه از زمان ارائه اینترنت نسل سوم شبکه تلفن همراه توسط ایرانسل می گذرد و به نظر می رسد این اپراتور در حال توسعه این نسل از شبکه تلفن همراه در سراسر کشور است. روز گذشته مدیرعامل ایرانسل در مراسم هشتمین سالروز افتتاح این اپراتور اسامی آخرین شهرهای تحت پوشش این نسل از شبکه تلفن همراه را اعلام کرد.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، شهرهای تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه این اپراتورها را 54 شهر اعلام کرد و افزود: 60 درصد از مشتریان دیتا در مناطق تحت پوشش در 54 شهر آبادان، آستارا، اراک اردبیل، ارومیه، اسدآباد، اسلامشهر، اصفهان، اهواز، ایلام، بابل، بروجرد، بندرانزلی، بندرعباس، بوشهر، بوکان، بهارستان، تبریز، تهران، جلفا، دستگرد، دولت‌آباد، دورود، خرم‌آباد، خلخال، خوی، رشت، زاهدان، زنجان، ساوه، سرعین، سقز، سنندج، سهند، شیراز، شهرکرد، طرقبه، طوس، قروه، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرمدره، لاهیجان، لنگرود، مراغه، مرودشت، مشهد، ملایر، همدان، یاسوج و یزد به اینترنت نسل سوم دسترسی دارند و در طول شش ماه آینده یعنی تا پایان اسفند ماه 93 با رشد 300 درصدی مواجه خواهیم بود.

به گفته او، در طول بهره‌برداری اولیه از شبکه نسل سوم، میزان مصرف در میان مشترکین دارنده گوشی سازگار با تکنولوژی به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

dezfuli-irancell

دزفولی درباره ویژگی‌های مودم‌های همراه نسل سوم و چهارم عرضه شده از سوی ایرانسل گفت: این مودم‌ها قابلیت اتصال به شبکه‌های GPRS، EDGE، 3G و 4G، صفحه نمایشگر، پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل USB، قابلیت اتصال به Wi-Fi و قابلیت اتصال به کارت حافظه را دارند و برخی از مدل‌های آن قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل Rj 45، قابلیت استفاده به عنوان شارژر موبایل و پنل مدیریت مصرف دیتا دارند.

اگر شما نیز ساکن یکی از این 54 شهر تحت پوشش نسل سوم شبکه تلفن همراه بوده و از سیم کارت های ایرانسل استفاده می کنید، می توانید تجربیات خود از استفاده از این اینترنت را با ما در میان بگذارید.