با این روبات همه جای خانه شما تلویزیون می شود

نوعی ربات ابداع شده است که می تواند در کل خانه شما حرکت کرده و تصویر تلویزیون را توسط پروژکتور در هر جایی که شما بخواهید نشان دهد.

این ربات 1900 دلاری توسط برنامه گوشی هوشمند کنترل می‌شود که این سامانه ابداعی دارای پروژکتور 1080p HD و همچنین یک سیستم صوتی 360 درجه است و داشتن دو چرخ به ربات امکان حرکت در سراسر خانه را می‌دهد.

این سامانه دارای فناوری نقشه‌برداری‌کننده است که مکان‌های اتاق‌ها و دیوارهای منزل را برایش تعریف می‌کند. بنابراین، به طور مثال، کاربر می‌تواند دگمه‌ای به نام «اتاق نشیمن» را فشار می‌دهد و ربات در آنجا حاضر خواهد بود.

مبتکر این فناوری به نام «پیه‌ر لبو»، مدیر پروژه سابق گوگل، امیدوار است ظرف شش تا هشت ماه آینده رباتش را به بازار عرضه کند.Keecker_2

ربات مزبور در واقع نوعی پاد خانگی است و محتوای تلویزیون را هر جایی که کاربر بخواهد فرافکنی می‌کند و هر سطحی را به صفحه تلویزیون تبدیل می‌کند.

گفته می‌شود نشانگرهای این ابداع همچنین به عنوان یک دوربین امنیتی از راه دور عمل می‌کنند و زمانی که کاربر در منزل نیست، می‌تواند از طریق ویدئوچت این ربات از امور منزل آگاهی یابد.

ربات در واقع یک رایانه اندروید تماما کاربردی است که با استفاده از نرم‌افزارهایی که از Google Play Store دانلود می‌شوند، می‌تواند عمل کند.

 

منبع: kickstarter         ترجمه: gadgetnews

14 Oct KEECKER – The World’s First HomePod

14 Oct KEECKER – The World’s First HomePod

>From entertainment and games to web browsing, from media immersion and digital decoration to home security, KEECKER is the World’s First HomePod made to inspire your interior.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*