تنها در 45 ثانيه 200 هزار دستگاه Xiaomi mi2s به فروش رفت

اگر مطالب گجت نيوز را دنبال مي کنيد حتما خبر Xiaomi با اسمارت فون Mi2S گلکسي اس 4 را پشت سر گذاشت ، را خوانده ايد ، اينگونه به نظر مي رسد که شرکت هاي هواوي و Xiaomi مي خواهند عرصه را بر غول هاي صنعت موبايل تنگ کنند . در ادامه با ادامه این خبر و جزئیات بیشتر با گجت نیوز همراه باشید

نشانه‌هايي به چشم مي‌خورد مبني بر اينکه شرکت‌هاي چيني هووايي و Xiaomi بتوانند عرصه را بر شرکت‌هايي مثل سامسونگ، ال جي، اچ تي سي و حتي اپل تنگ کنند و در بازار گوشي‌هاي موبايل سهم‌خواهي کنند.

همه امپراتوري‌هاي بزرگ گوشي‌ساز، دوره اوج و افول دارند. البته دلايل اين دوره اوج و افول در مورد هر يک از اين شرکت‌ها متفاوت است، اپل با ترکيبي از طراحي و سيستم عامل و رابط کاربري، تعريفي مدرن از گوشي‌هاي هوشمند ارائه کرد، سامسونگ توانست با تکيه بر اندرويد و شناخت نيازهاي بازار، تبديل به غول شود و حالا شرکت‌هاي چيني با توليد گوشي‌هايي با عملکرد خوب با قيمتي که به مراتب نسبت به اپل و سامسونگ پايين‌تر است، در حال به دست آوردن مشتري هستند، به علاوه نبايد فراموش کنيم شرکت‌هاي چيني بازار بزرگ داخلي خود را دارند که دسترسي و مانور روي آن بسيار برايشان آسان است.

يک خبر تازه در تأييد اين مطلب اين است که گوشي Xiaomi Mi2S   که البته این اسمارت فون با نام M2S هم شناخته می شود ، در عرض 45 ثانيه از آغاز فروشش، 200 هزار دستگاه فروش داشته است!
سخت‌افزار این گوشی واقعا قابل توجه است:
– پردازنده ۱٫۷ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای اسنپ دراگون ۶۰۰
– ۲ گیگ رم
– صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با توانایی بخش ویدئوهای ۷۲۰p
–  نسخه ۱۶ گیگی این گوشی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و نسخه ۳۲ گیگی آن دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

جالب است که خود Xiaomi  ادعا می‌کند که گوشی‌اش از گلکسی اس ۴ هم سریع‌تر است! در بنچ‌مارک Antutu نمره Mi2S برابر با ۲۵,۹۱۳ شده است در صورتی که امتیاز S4 عدد  ۲۵,۴۴۶ شده است، البته این می‌تواند به خاطر این باشد که Mi2S پیکسل‌های کمتری را نمایش می‌دهد.

اما از اینها که بگذریم، قیمت این گوشی بسیار جالب است، قیمت مدل ۱۶ و ۳۲ گیگی این گوشی به ترتیب ۳۲۳ و ۳۷۲ دلار است!

البته بعید است که مقامات شرکت فعلا به فکر فروش گوشی Mi2S در خارج بازار آسیا باشند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*