ايسر از اسمارت فون Liquid E2 پرده برداشت : پردازنده 4 هسته‌ای ، صفحه نمایش 4.5 اینچ

پس از کنگره جهانی موبایل در اسپانیا و رونمایی از دو گوشی Liquid E1 و Liquid Z2 توسط ایسر، بازار اخبار این کمپانی کاملاً راکد بود. اما ایسر پس از چند ماه سکوت، این‌بار امیدوار است تا با معرفی گوشی هوشمند Liquid E2، جایگاه خود را در بازار خارج از آمریکای شمالی، بهبود ببخشد.

طبق انتظار، لیکوئید E2، نسخه‌ای ارتقا یافته از برادر بزرگترش یعنی لیکوئید E1 خواهد بود. این گوشی به جای پردازنده دو هسته‌ای، از یک پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز برخوردار بوده و در دو مدل تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، لیکوئید E2 از یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی qHD از نوع IPS، دوربین ۸ مگاپیکسلی (که وعده سرعت تأخیری معادل صفر برای شاتر آن داده شده)، بلندگو‌هایی مشابه E1 و اندروید نسخه جیلی بین بهره می‌برد.

Liquid E2 مجهز به رادیو FM، GPS، درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه ذخیره سازی است و به یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. این تلفن جزو معدود گوشی‌های هوشمند دنیا است که از صدای خروجی DTS پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از اواخر اردیبهشت ماه در کشورهایی نظیر انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی از کشورهای دیگر، با قیمت ۲۲۹ یورو (کمتر از ۳۰۰ دلار)، در دسترس خواهد بود.


منبع :  en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*