پنتک با Vega Iron به رقابت گلکسي اس 4 مي آيد

اخيرا اطلاعاتي از گوشي جديد شرکت پنتک  با نام Pantech Vega Iron به بيرون درز کرده که با توجه به مشخصات سخت افزاري که دارد رقيبي سرسخت براي گلکسي اس 4 سامسونگ است . اگر دوست داريد از ساير اطلاعات اين اسمارت فون جديد پنتک مطلع شويد ادامه مطلب را از دست ندهيد و با گجت نيوز همراه باشيد .

اینکه نام Vega Iron برای چه چیزی انتخاب شده، باید منتظر ماند و دید. اما باز هم اندازه صفحه نمایشگر این گوشی ۵ اینچ عنوان شده و رزولوشن آن هم مانند دیگر پرچمداران شرکت ها (و برای اینکه از سایر رقبا عقب نماند) فول اچ دی یعنی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. پردازنده چهار هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۶۰۰، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم و باتری ۲۱۵۰ میلی آمپری از دیگر مشخصات این دستگاه است. ابعاد این اسمارت فون ۱۳۶.۳×۶۷.۶×۸.۸ میلی متر است و ۱۵۴ گرم وزن دارد. گفته می شود Vega Iron با طراحی و جنس بهتر، رقیب جدی گلکسی اس ۴ در کشور خانگی این شرکت یعنی کره جنوبی باشد.

از نظر مشخصات این گوشی نگرانی نداریم و می دانیم مشخصات آن در سطح بهترین اسمارت فون های فعلی بازار است، اما چیزی که درباره این گوشی کنجکاو هستیم ” قاب نازک ” و معنی کد Iron در نام این گوشی است که احتمالا این نام ها می تواند مربوط به طراحی و جنس بدنه خوبی باشد. در خصوص زمان عرضه اين اسمارت فون همانطور که در وب سايت آمده فردا 18 آوريل اين گوشي به طور رسمي معرفي مي شود.


منبع : vegaviet |en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*