پیش‌بینی جایگاه دوم بازار برای ویندوز فون مایکروسافت تا سال 2015

 

شرکت پژوهشی آی اچ سی پیش‌بینی کرده است سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت تا سال 2015 خواهد توانست با پشت سر گذاشتن سیستم عامل iOS اپل به دومین سیستم عامل مطرح جهان پس از اندروید گوگل تبدیل شود. آی اچ اس خط تولید قوی محصولات ویندوز فونی نوکیا را علت موفقیت این سیستم عامل در آینده دانسته است.
 
تحلیل‌گران شرکت آی اچ اس معتقدند گوشی لومیا 900 و مدل‌های بعدی آن و تلاش‌های نوکیا برای توسعه محیط سیستم عامل ویندوز فون، مایکروسافت را قادر می‌سازد تا سال 2015 جایگاه دوم  بازار سیستم عامل‌های فناوری‌های همراه را از آن خود کند.
 
اچ آی سی سهم مایکروسافت از بازار سیستم عامل‌ها در سال 2011 را 2 درصد برآورده کرده و پیش‌بینی کرده است این رقم در عرض سه سال آینده به 16.7 درصد برسد.
 
اچ آی سی همچنین پیش‌بینی کرده است که نوکیا از کانال شرکت‌ها و کسب و کارهایی که از محصولات مایکروسافت استفاده می‌کنند، به عنوان اهرمی برای جلب نظر این مشتریان به محصولات خود استفاده خواهد کرد. نوکیا از این طریق خواهد توانست با شرکت RIM که گوشی های بلک بری اش علاقه شرکت‌ها و کسب و کارهای تجاری را به خود جلب کرده بود، رقابت کند.
 
شرکت نوکیا اخیراً در نمایشگاه محصولات الکترونیک لاس وگاس با معرفی گوشی لومیا 900 خود که دارای طراحی شیک و سخت‌افزارهای پیشرفته‌ای بود، سروصدای زیادی به پا کرد. این شرکت گوشی لومیا 710 را که تحت سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت است برای تصاحب بخش‌های میانی‌تر بازار عرضه کرده است. نوکیا و مایکروسافت معتقدند با معرفی محصولات ارزان قیمت برای رده‌های میانی بازار و عرضه گوشی‌های پیشرفته‌تر برای رده‌های بالای بازار خواهند توانست سهم قابل توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند را به دست آورند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*