سوني رکورد فروش 4.6 ميليون دستگاه گوشي اکسپريا Z را تنها در 40 روز به ثبت رساند

همه منتظرند تا آمار و ارقام رسمی مربوط به فروش پرچمدار جدید سونی منتشر گردد تا متوجه شوند که استقبال کاربران از تلفن ضد آب ژاپنی‌ها چقدر بوده است. براساس گزارش غیررسمی Analysts تلفن پرچمدار اکسپریا Z سونی توانسته تنها در عرض 40 روز بیش از 4.6 میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

یکی از عوامل موفقیت سونی در اکسپریا Z، عرضه زودهنگام آن اعلام شده است. اکسپریا Z زودتر از دیگر رقبای اندرویدی خود وارد بازار شد و سونی با تکیه به امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد آن توانسته فروش قابل ملاحظه‌ای را رقم بزند.

هر چند اکسپریا Z از نظر قدرت پردازنده و صفحه نمایش نسبت به رقبای همچون وان یا گلکسی اس 4 کمی ضعیف‌تر است اما به دلیل عرضه زود هنگام و طراحی و کیفیت ساخت بسیار خوب آن توانسته کاربران بسیاری را جذب خود کند.

اگر گزارش Analysts دقیق باشد، فروش Xperia Z در 40 روز اول بسیار خوب بوده است حال باید منتظر ماند و دید پس از عرضه تلفن‌های پرچمدار سامسونگ و اچ‌تی‌سی باز هم استقبال از این تلفن ادامه خواهد یافت یا خیر.

تبلیغات و عرضه رسمی اکسپریا Z سونی در داخل کشور نیز از چند روز پیش آغاز شده و این تلفن با قیمت حدود 2.2 میلیون تومان برای نسخه 16 گیگابایت در بازار کشور یافت می‌شود.


منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*