نوکيا در حال کار بر روي اسمارت فوني با دوربين 41 مگاپیکسلی PureView است

مدت‌ها است که شایعه به کارگیری سنسور قدرتمند 41 مگاپیکسلی تلفن نوکیا 808 در سری لومیا به گوش می‌رسد و اخیرا نیز شواهد بسیاری مبنی بر تلاش نوکیا نسبت به اضافه نمودن دوربین 41 مگاپیکسلیPureView به سری جدید لومیا بدست آمده بود. حال GSMI گزارش نموده که مراحل اولیه ساخت لومیا مجهز به این دوربین پایان یافته و نوکیا در حال انجام آزمایشات مختلف بر روی پرچمدار جدید خود است.

دنیای ویندوز فون به زودی شاهد پرچمدار جدید نوکیا با دوربین خارق‌العاده Pureview خواهد بود، دوربینی که همگی با کیفیت تصویر فوق‌العاده آن و بازده بسیار خوبش در عکس‌برداری در نور کم آشنا هستیم. نوکیا در لومیا 920 نیز از دوربین پیورویو استفاده نموده بود اما آن دوربین 920 تنها بخشی از فناورهای‌ Pureview را ارائه می‌کرد و به دلیل بزرگ‌ بودن ابعاد سنسور 41 مگاپیکسلی Pureview واقعی، امکان استفاده از آن در لومیا 920 وجود نداشت. حال به نظر می‌رسد که فنلاندی‌ها توانسته‌اند ابعاد سنسور را نیز کوچک‌تر کنند تا در پرچمدار بعدی ویندوز فون جا شود.
در ادامه این گزارش آمده است که پرچمدار بعدی نوکیا در 2 نسخه متفاوت یکی با پردازنده 2 هسته‌ای و دیگری با پردازنده قدرتمند 4 هسته‌ای Snapdragon 800 راهی بازار خواهد شد. اگر این خبر راست باشد، این اولین تلفن ویندوزی دنیا خواهد بود که به پردازنده 4 هسته‌ای تجهیز می‌شود. به این ترتیب طرفداران نوکیا و ویندوز فون همچون علاقمندان به iOS و اندروید قادر به تجربه تراشه‌های سریع 4 هسته‌ای خواهند بود، نیازی که در حال حاضر تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.


منبع : gsminsider

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*