فروش ویندوز 7 از مجموع ابزارهای اندرویدی و اپل بیشتر است

از اکتبر 2009 تا به امروز اپل حدود 35 میلیون Mac و حدود 250 میلیون ابزار مبتنی بر iOS (آیپد، آیفون، آیپاد) به فروش رسانده و گوگل نیز حدود 250 میلیون ابزار اندرویدی را فعال کرده است. اما به نظر می رسد هنوز بازار کامپیوترهای شخصی رونق بیشتری دارد چون مایکروسافت در این فاصله زمانی حدود 525 میلیون نسخه ویندوز 7 به فروش رسانده است. انتظار می رود زمانی که ویندوز 8 وارد میدان شود، رشد فروش سیستم عامل ویندوز نیز افزایش چشم گیری پیدا کند.
هنوز ویندوز 8 منتشر نشده و ابزارهای موبایل مبتنی بر ویندوز فون نیز آنطور که باید و شاید محبوب نشده اند. اما با پشتیبانی تولید کنندگان مطرح موبایل مانند نوکیا، اچ تی سی و سامسونگ تلفن های ویندوزی روز به روز بیشتر محبوب می شوند. بسیاری نیز منتظر تبلت های ویندوز 8 می باشند. اما مایکروسافت بدون ویندوز 8 و ویندوز فون نیز هنوز محبوب ترین سیستم عامل دنیا را دارد.

همانطور که اعلام شد مایکروسافت 525 میلیون نسخه از ویندوز 7 را به فروش رسانده است که این تعداد از مجموع فروش ابزارهای مبتنی بر سیستم عامل اندروید گوگل و iOS اپل بیشتر است. از آنجایی که زمان زیادی از انتشار ویندوز 7 گذشته و بسیاری از کاربران این سیستم عامل را خریداری کرده اند، انتظار می رود زمانی که ویندوز 8 منتشر شود رشد فروش سیستم عامل مایکروسافت نیز افزایش چشم گیری پیدا کند. همچنین از آنجایی که ویندوز 8 علاوه بر کامپیوترهای شخصی، بازار تبلت ها را نیز هدف قرار داده برآورد می شود، تبلت ها نیز باعث افزایش آمار فروش ویندوز شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*