Xiaomi با اسمارت فون Mi2S گلکسي اس 4 را پشت سر گذاشت

Xiaomi یکی از موفق ترین کمپانی های چین در زمینه تولید اسمارت فون ها به حساب می آید. گوشی های این شرکت مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند هستند. این شرکت چند ماه پیش پرچمدار خود را با نام Xiaomi Mi2 معرفی کرد و حالا بعد از گذشت چند ماه با Xiaomi Mi2S پرچمدار خود را به روز کرد. در ادامه با اخبار تکميلي گجت نيوز را همراهي کنيد .

در Xiaomi Mi2S از چیپ اسنپ دراگون ۶۰۰ با پردازنده چهار هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی Krait قرار دارد.

در بنچمارک هایی که این شرکت از گوشی خود تهیه کرده، Xiaomi Mi2S توانست گلکسی اس ۴ را در بنچمارک AnTuTu پشت سر بگذارد و با امتیاز ۲۵.۹۱۳ بالا تر از گلکسی اس ۴ قرار بگیرد. گلکسی اس ۴ با چیپ اکسینوس ۵ اوکتا امتیاز ۲۵.۴۴۶ و با چیپ اسنپ دراگون ۶۰۰ امتیاز ۲۳.۶۰۷ را بدست آورده است.

با این امتیاز، Xiaomi Mi2S بالا تر از همه گوشی ها قرار می گیرد و با مقایسه قیمت این گوشی با گلکسی اس ۴ حتما شگفت زده خواهید شد. Xiaomi Mi2S با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و دوربین ۸ مگاپیکسلی با قیمت ۳۲۲ دلار به فروش خواهد رسید و مدل ۳۲ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قیمت ۳۷۰ دلار به فروش خواهد رسید.
نکته قابل توجه درباره Xiaomi Mi2S و شاید دلیل امتیاز بالای این گوشی این است که این دستگاه رام کاستوم MIUI 5 را که بر پایه آندروید ۴.۱ جیلی بیلی است اجرا می کند. دیگر مشخصات این گوشی شامل ۲ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن اچ دی و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری است.

نتایج خیره کننده بنچمارک Xiaomi Mi2S که در آن به وضوح Xiaomi از گلکسی اس 4 سریع تر است


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*