دستگاه هاي خودپرداز آمريکا به قابليت مکالمه ويديويي مشتري با بانک مجهز مي شوند

بانک آمریکا ویژگی جالبی را بر روی دستگاه‌های خودپرداز خود ارائه خواهد کرد که به مشتریان امکان مکالمه ویدئویی با مسئولان بانک را می‌دهد تا سوالات خود را مطرح کرده و برای انجام تراکنش های پیچیده از آنها کمک بگیرند.

اگر کار کردن با دستگاه خودپرداز برایتان دشوار است و از آن سر در نمی‌آورید، اگر هنگام دریافت پول با مشکلی مواجه می‌شوید، خوب باید از شخص دیگر یا مسئولین بانک کمک بگیرید. اما «بانک آمریکا» راه‌حلی ساده‌ای را ارائه کرده است. به زودی تمام دستگاه‌های خودپرداز این بانک مجهز به سیستم چت ویدئویی به مسيولین بانک می‌شوند و در صورت بروز مشکل می‌توانید به راحتی از جلوی دستگاه سوال خود را مطرح کنید.

این فناوری ابتدا در شعبه‌های بوستون این بانک پیاده‌سازی خواهد شد. ایده کلی ایجاد چنین سیستمی این است که برای انجام تراکنش‌های پیچیده‌تر با خودپرداز می توانید قدم به قدم از مسئول بانک کمک بگیرید و به مقصد خود برسید. دستگاه‌های ATM امروزی قابلیت‌های فراوانی دارند و می‌توانند بسیاری از کارهای بانکی را بدون نیاز به مراجعه به بانک انجام دهند. هم‌اکنون این دستگاه‌های می‌توانند چک‌های شما را نقد کنند یا برداشت‌های شما را به طور دقیق تقسیم بندی کنند. بانک آمریکا در نظر دارد که در آینده امکاناتی چون تقسیم پس‌انداز یا پرداخت اقساط وام را نیز از طریق این دستگاه‌ها ارائه کند. به نظر می‌رسد دستگاه‌های خوپرداز به مرحله بلوغ رسیده‌اند، ولی ما را چه سود که باید کل شهر را به دنبال یک خودپرداز سالم باشیم تا شاید بتوانیم اندکی پول از آن بیرون بکشیم!


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*