درز مشخصات و تصاوير تبلت جديد سامسونگ Galaxy S Tab

پیش از این اخبار و شایعاتی منتشر شده بود که از برنامه سامسونگ برای عرضه نسخه بزرگ تری از تبلت گلکسی تب تا پایان سال جاری خبر می داد. محصولی که گفته می شد از یک صفحه نمایش Super AMOLED فول اچ دی 10.1 یا 11.6 اینچی بهره خواهد برد و پردازنده آن یک هشت هسته ای Exynos 5 Octa خواهد بود. این تبلت پیشاپیش صاحب نام Galaxy Tab 3 Plus هم شده بود.

اما گزارش های تازه حاکی از آن است که سامسونگ برای سرمایه گذاری بیشتر روی موفقیت های برند اسمارت فون های گلکسی اس، و همچنین بهره بردن از خوش نامی این سری محصول، تصمیم گرفته است این تبلت را با نام «گلکسی اس تب» وارد بازار کند.

و البته سایت سم موبایل هم به اطلاعات جذاب و جالبی در خصوص این محصول معرفی نشده سامسونگ دست پیدا کرده است:

تبلت جدید از یک صفحه 10.055 اینچی اچ دی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و پردازنده هشت هسته ای Exynos 5410 Octa بهره می برد. این ابزار همچنین دارای ۲ گیگابایت رم، اسلات کارت حافظه، پردازنده گرافیکی Power SGX 533MP3، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۹۰۰۰ میلی آمپری است.

همان طور که از عکس لو رفته منسوب به گلکسی اس تب هم بر می آید، شیوه طراحی آن وام گرفته از گلکسی نوت 8.0 سامسونگ است. با این تفاوت که دکمه هوم آن با دو دکمه لمسی محاصره شده است. آخرین شایعات می گویند که سامسونگ این تبلت را همزمان با گلکسی نوت سه در سپتامبر ۲۰۱۳ (شهریور ماه)‌ طی نمایشگاه IFA برلین رونمایی خواهد کرد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*