ایسوس خم شدن آیفون 6 پلاس را به تمسخر گرفت

بعد از سامسونگ ، اچ تی سی ، ال جی و حتی کیت کت اینبار نوبت ایسوس رسیده که به گروه مسخره کنندگان آیفون 6 پلاس ملحق شود . گزارشات مردمی از ضعف بدنه آیفون 6 پلاس و خم شدن این گوشی در جیب، بحران بزرگی را برای اپل رقم زده و این شرکت بزرگ را در لبه پرتگاه قرار داده است. به همین دلیل رقبای شرکت اپل با استفاده از موقعیت متزلزلی که اپل در آن قرار گرفته، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند و با هر روش که ممکن باشد، به این شرکت می تازند.

شرکت ASUS با انتشار سه تصویر در فیسبوک، مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس را به تمسخر گرفته و محصول جدید خود یعنی فبلت ZenFone 6 را به رخ کشیده است. همانطور که می دانید گوشی ZenFone شش اینچی از آیفون 6 پلاس بزرگتر و باریکتر می باشد، و شاید به همین دلیل ایسوس تصمیم گرفته وارد میدان شود.

در تصویر اول تصویر یک آیفون 6 پلاس خم شده را که زیر آن از نام iBend استفاده شده و همچنین تصویر ZenFone 6 که زیر آن کلمه iDon’t نوشته شده را مشاهده می کنید. کلمه Bend (خم شدن) به حرف i که در ابتدای نام محصولات اپل قرار می گیرد چسبانده شده، تا نام مضحکی برای گوشی جدید آیفون شود. اما iDon’t که زیر گوشی زن فون 6 نوشته شده، به معنی برتری این گوشی و خم نشدن آن می باشد!

asus-bendgate-iphone-6-plus-1

در تصویر دوم یک گوشی خم شده آیفون 6 پلاس به ZenFone 6 تکیه داده و این جمله در زیر آن نوشته شده “ناراحت نباش، همیشه یک برادر بزرگتر هست که بهش تکیه بدی”.

asus-bendgate-iphone-6-plus-2

شرکت ایسوس در تصویر سوم با نشان دادن قابلیت تا شدن 360 درجه ای لپ تاپ Transformer Book این شرکت، بیان داشته که بهترین راه خم شدن، تا شدن است! نه شکست و از بین رفتن !

asus-bendgate-iphone-6-plus-3

با فضای منفی بوجود آمده بر علیه شرکت اپل، بعید به نظر می رسد که سر و صدای کاربران و رقبای بزرگ این شرکت به این زودی ها فروکش کند. اما این واکنش اپل در روزهای آتی است، که می تواند آینده این شرکت در آینده بازار فناوری را روشن کند. حتی دور از انتظار نیست که شاهد برخی تغییرات در سطوح بالای مدیریتی این شرکت باشیم.

منابع : gsmarena | phonearena

Asus pokes fun at Apple's bending iPhone 6 issue

Asus pokes fun at Apple's bending iPhone 6 issue

LG, Samsung, and many others have already done it, and now it’s time for Asus to also try and make fun of Apple’s latest problem: its iPhone 6 Plus is easier to bend than most other handsets, and some users have already complained about this – though Apple mentioned that the issue is very rare.

Asus took to Facebook to compare what’s supposed to be a bent iPhone 6 Plus to a ZenFone 6 (which, as you may know, is larger and thicker than the iPhone 6 Plus). The caption below the iPhone reads “iBend”, while the one below Asus’ ZenFone reads “iDon’t.” Another image shows the same bent iPhone leaning on a ZenFone. Asus also put a bent iPhone next to its Windows-based Transformer Book Flip, saying that “the best way to bend is to flip.” You can see it all in the slideshow below.

It’s not the first time when Asus takes a jab at Apple. Earlier this month, immediately after the iPhone 6 and iPhone 6 Plus were announced, Asus informed customers that they could buy 6 ZenFone handsets for the price of just one new iPhone.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وای خدااا مردم از خنده

  2. ههههههههههه دمش گرم واقعا کارای بی خودو خنده دار میکنن دیگه جایه تمسخر داره واقعا جای اینکه سخت افزارو امکانات بیشتری عرضه کنن ببین چه جنگولک بازیای چرتی رو گوشیاشون انجام میدن 🙂

  3. خخخخخخخخخخخخخخخخخخ یکی بعدی نوبت گوشی glx ایران هست خخخخخ