رویداد مطبوعاتی سونی در 17 مهر ماه : تلاش سونی برای بازگشت به بازار آمریکا

حس اول.  حضور شرکت سونی در آمریکا برای مدتی شدیدا کمرنگ شده بود و به همین دلیل شهروندان آمریکایی به سختی می توانستند جدید ترین محصولات اکسپریا را خریداری نمایند، اما آیا این غول الکترونیکی ژاپنی تصمیم دارد تا به بازار آمریکا بازگردد؟

نه تنها اپراتور تی موبایل پیش از این فروش پرچم دار اکسپریا z3 را تایید کرده است، بلکه شایعات اخیر نیز حاکی از این می باشد که اپراتور های اسپرینت و ورایزون هم ممکن است این دستگاه را در آمریکا عرضه نمایند، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد شرکت اپراتور  AT&T  در عرضه اکسپریا z3 بدست نیامده است.

شرکت سونی نیز رویدادی در تاریخ 9 اکتبر در نیویورک آمریکا تدارک دیده است و به نقل از وب سایت فون داگ، هیچ بعید نیست که این کمپانی نهایتا تصمیم بگیرد درست مانند رقبای دیگر خود مانند اچ تی سی، سامسونگ، و یا ال جی، پرچم دار خود را در هر 4 اپراتور اصلی آمریکا عرضه کند.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید عنوان این دعوت نامه، ” Demand Great ” یا تقاضای بزرگ است. این عنوان در واقع اطلاعات چندانی را در دسترس ما قرار نمی دهد، همچنین هیچ نماد یا سرنخی نیز در متن آن موجود نیست که خبر از محصولی خاص بدهد.

با این حال حدس زده می شود که در این رویداد از گوشی اکسپریا z3 رونمایی گردد زیرا همانطور که پیش از این گفتیم شهروندان آمریکایی مدت ها بود که تقاضای خرید مدل های گوشی اکسپریا را می کردند اما خریداری آن ها برایشان دشوار بوده است که همه اینها با عنوان این دعوت نامه همخوانی دارد .

این رویداد ساعت 1:30 بعد از ظهر EST (ناحیه زمانی استاندارد شرقی) آغاز شده و مدت آن یک ساعت و نیم خواهد بود. این مدت زمان برای پرده برداری از گوشی Xperia Z3 (و شاید هم مدل مینی آن  Z3 Compact و تبلت Z3 Tablet Compact) بسیار زیاد است بنابراین احتمال می رود که سونی محصول دیگری نیز در چنته داشته باشد (گوشی ارزان قیمت اکسپریا ای 3).

سونی در نمایشگاه IFA برلین که اوایل ماه جاری برگزار شد، فروش این سه دستگاه را در اروپا اعلام کرد اما هیچ صحبتی راجع به عرضه آن ها در سراسر اقیانوس اطلس نکرد. روز قبل رویداد سونی یعنی مورخ 8 اکتبر، شرکت اچ تی سی نیز کنفرانس مطبوعاتی را در ایالت نیویورک برنامه ریزی کرده است که طی آن از دوربین اکشن خود رونمایی خواهد کرد.

اخبار جدید حاکی از این می باشد که درآمد اخیر شرکت سونی مایوس کننده بوده است و این کمپانی به شدت نیاز دارد تا با فروش اسمارت فون های جدید خود این کاستی ها را جبران کرده و وجه سابق خود را در بازار دست آورد که البته بازگشت به بازار فروش آمریکا می تواند گامی مثبت و کلیدی در رسیدن به این هدف باشد.

با تمام اینها، آیا فکر میکنید که دستگاه های اکسپریا بر دل مشتریان آمریکایی خواهد نشست؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonedog

Sony's mobile group schedules event for October 9

Sony's mobile group schedules event for October 9

Following the Sony Xperia Z3’s international debut earlier this month, we may soon learn about its US travel plans.

Sony’s mobile division is now sending out invitations to an event that’s taking place in New York City on October 9. The invitation includes the words “Demand Great” but offers information on what Sony might show at the event.

So what does Sony have in store? Well, the Xperia Z3 seems a likely candidate. Not only has T-Mobile confirmed that it will offer the Z3 “this fall,” rumors have suggested that Sprint and Verizon might sell the device in the US as well. We haven’t heard anything regarding an AT&T launch, but perhaps Sony has finally managed to get its flagship on all four US major carriers just like its competitors HTC, Samsung and LG? We’ll have to wait and see.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مطلب تون رو خيلى دوست داشتم لطفا باز هم از اين گونه اخبار ها در باره سونى به اشتراك بگزاريد

    من در امريكا زندگى ميكنم و هر روز اخبار تون رو دنبال ميكنم ، الان حدود ١ ماه ميشه كه همجا دارم دنبال گوشى Sony Xperia z3 ميگردم اما هيچ شركتى رو پيدا نميكنم كه z3 داشته باشه كه بتونم باهاش قرارداد ببندم حتى خود نمايندگى سونى z3 نداشت اما الان فهميدم كه
    9 October قرار كنفراس بزاره و گوشى رو به بازار بياره
    ممنون از اعطلا راسانى تون

  2. آمریکایی ها بیشتر عشق آیفونن البته تعداد زیادی هم هستم که محصولات سامسونگ وسونی و… علاقه دارن