مشکل خم شدن بدنه آیفون 6 پلاس ، بهانه ای خوب برای تمسخر دوباره اپل توسط سامسونگ !

سامسونگ همیشه در پی پیدا کردن بهانه ای برای تمسخر اپل است و حالا چه بهانه ای بهتر از بحران خم شدن آیفون 6 پلاس ؟ بله مشکل خم شدن بدنه آیفون 6 پلاس بهانه خوبی به دست سامسونگ داده تا بار دیگر حملات تسخر آمیز خود را به کمپانی اپل آغاز کند.

سامسونگ به تازی با انتشار تصویری در صفحه فیسبوک رسمی خود موضوع خم شدن آیفون 6 را به تمسخر گرفته و با به زانون درآوردن آیفون 6 پلاس در مقابل کلکسی نوت 3 در این تصویر بار دیگر به اپل حمله کرده است !

uy47voo6

همچنین در تصویر دیگری که سامسونگ اکانت بخش موبایل خود منتشر کرده گلکسی نوت Edge را میبینید ک در در بالای آن نوشته شده است که Curved. Not bent (خمیده و نه خم شده) که در واقع سامسونگ با این شعار هم به همان داستان خم شدن آیفون 6 پلاس اشاره کرده است.پ

lcqrrvgp

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خب ببینید الان بهترین گوشی دنیا رو سامسونگ طراحی کرده اون به نام سامسونگ گلکسی ادج
    حالا اپل گفته هر چی موبایل نازک تر باشه بهتر که این خودش یک اشتباه بزرگ اون آنقدر گوشی رو نازک ساخته که با یه فشار کوچک خم میشه تازه کیفیت هیچی اپل خوب نیست

  2. آقای تیم کوک اخیرا اعلام کرده که اپل اصلی ترین رقیب خودش رو کمپانی گوگل میدونه نه کس دیگه ای. هیچ رقابتی بین اپل با شرکت هایی مثل سامسونگ و … وجود نداره!
    سامسونگ بهتره بیشتر از این خودش رو کوچک جلوه نده و این تصاویر و اخبار جعلی و دروغین خم شدن آیفون رو منتشر نکنه

    • الان هیچ چیز اپل خوب نیست کیفیت رزولوشن 1400 در 600 کیفیت دوربین 8 مگاپیکسل اندازه 3.5 اینچ که کوچک نامیده می شود و خیلی چیز های دیگر اما سامسونگ گلکسی ادج کیفیت رزولوشن 2800 در 1600 کیفیت دوربین 16 مگا پیکسل اندازه 5 اینچ سرعت سی پی یک 2.7 گیگاهرتز و خیلی چیز های دیگر

      • چشم انسان در سایز کوچک صفحه نمایش، توانایی تشخیص رزولوشن هایی که سامسونگ ارائه میده رو نداره. شما میتونی تحقیق کنی که حتی تلویزیون های LED اگه از فاصله های بیشتر از استاندارد به تصاویرشون نگاه کنی تفاوتی بین ویدئوی 720p یا 1080p رو نمیتونی تشخیص بدی. حالا این موضوع رو تعمیم بدیم به صفحه نمایش گوشی.
        رزولوشن QHD و امثالهم فقط یه سری عدد و رقمه که به شخصه برای من اهمیتی نداره. مثل تصویر برداری 4K که اصلا فلسفه وجود چنین قابلیتی در موبایل رو درک نمیکنم (وقتی هیچ نمایشگری که بتونه چنین کیفیتی رو نمایش بده در دسترس مردم عادی نیست)
        در مورد اعداد مگاپیکسل و تعداد هسته و این دست موارد، قبلا زیاد بحث شده و البته نتایج مقایسه های انجام شده هم موجوده. و کیفیت عکسهای گرفته شده با آیفون اگه از بقیه گوشی ها بهتر نباشه دست کم قابل رقابته.

  3. خدایش چرا اپل شرکت سامسونگ رو به مسخره نمیگیره شاید چون اپل مودب سامسونگ بی ادب :[}

  4. این بدبخت هم ولش کنی فقط مسخره کنه کمپانی های دیگه رو!! :V

    • فقط بلده همین کارو بکنه هیچ ایده ایی از خودش نداره من خودم به مدت سامسونگ داشتم اما از وقتی اپل گرفتم معنی واقعی گوشی رو فهمیدم من متاسفم برا سامسونگ