تماشا کنید ، 3 پرچم دار مطرح بازار در آزمایش خم شدن : آیا فقط آیفون 6 پلاس خم می شود ؟

روز گذشته انتشار تصاویر و ویدیو هایی از یک ایراد بزرگ در آیفون 6 پلاس ، طرفداران اپل ( و شاید مسئولان این کمپانی ) را شوکه کرد.بله ماجرای خم شدن آیفون 6 پلاس تحت فشار نچندان زیاد اکنون به یک تراژدی برای این محصول تبدیل شده.

ابتدا پیشنهاد میکنیم اگر ویدیوی خم شدن آیفون 6 پلاس را که دیروز در مطلبی منتشر کردیم ندیدید ، در ادامه آن را مشاهده کنید :

دانلود ویدیو

اکنون چند سوال مطرح می گردد.اول اینکه آیا این مشکل در آیفون 6 ( نسخه 4.7 اینچی ) هم وجود دارد ؟ دیگر پرچم داران چه ؟ آنها در مقابل چنین فشاری چه واکنشی نشان می دهند ؟

پاسخ به این سوالات را در دو ویدیوی زیر مشاهده می کنید.در ویدیوی اول موتو ایکس موتورولا و اچ تی سی وان ام 8 در کنار آیفون 6 (  نسخه 4.7 اینچی ) مورد آزمایش قرار می گیرند :

دانلود ویدیو

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید ، آیفون 6 بسیار بهتر از آیفون 6 پلاس عمل کرد.موتو ایکس هیچ آسیبی ندید و وان ام 8 هم کمی با مشکل مواجه شده و صفحه نمایش نیز به طور موقت از جای خود خارج می‌شود اما هیچ صدمه دائمی مشاهده نمی شود.

اما پرچم داران پلاستیکی نظیر گلکسی نوت 3 سامسونگ چه واکنشی به آین آزمایش نشان می دهند ؟

این ویدیو را ببینید :

دانلود ویدیو

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید نتیجه کار بسیار جالب است.علیرغم اینکه از گوشی های پلاستیکی انظار مقاومت کمتری نسبت به گوشی های فلزی میرود اما گلکسی نوت 3 در این آزمایش سربلند بیرون آمد.در واقع این اسمارت فون در اثر چنین فشاری خم می شود اما هیچ آسیبی به آن وارد نشده و دوباره به حالت اول باز می گردد !

نظر شما در مورد این آزمایش ها چیست ؟ آیا اینگونه تست ها را می توان معیار خوبی برای سنجش مقاومت اسمارت فون ها دانست ؟

منابع : techcrunch | bgr