وال استریت ژورنال : دیگر چیزی تا معرفی نکسوس 9 نمانده است

شایعات مربوط به تولید یک تبلت نکسوسی ساخت اچ تی سی مدت‌ها بود که در اینترنت دیده می‌شد، اما همین اواخر خبرهای مهم و قطعی از تولید آن به رسانه‌ها درز پیدا کرده است.نخست وبسایت انویدیا بود که به شکل ناشیانه ای خبر از تولید تبلت نکسوس 9 داد و حالا امروز وال استریت ژورنال کسب اطلاع کرده که مهندسین شرکت تایوانی اچ تی سی رفت‌وآمدهای بسیاری را به شرکت گوگل در آمریکا داشته‌اند تا مراحل نهایی تولید تبلت نکسوس 9 را بررسی کنند.

انویدیا مدتی قبل در وبسایت خود بخشی از شکایتش علیه شرکت‌های کوالکام و سامسونگ را به دلیل استفاده از پتنت های این شرکت منتشر کرد. در قسمتی از این شکایت انویدیا به وضوح از حضور پردازنده قدرتمند 64 بیتی خود تگرا K1 در «نکسوس 9» یاد کرده بود. حضور چنین پردازنده قدرتمند و البته 64 بیتی نوید وجود اندروید L در این تبلت را نیز می‌دهد.

در نوشته انویدیا ذکر شده بود که نکسوس 9 در سه ماهه سوم سال منتشر خواهد شد و با توجه به اینکه تا پایان این سه ماهه تنها یک هفته باقی مانده، پس می‌توان معرفی این محصول را تا حداکثر دو هفته آینده تصور کرد. اچ تی سی در 8 اکتبر مراسمی را به منظور معرفی محصولاتی جدید که احتمالا یک دوربین و اسمارت فونی مربوط به سلفی خواهد بود برگزار می‌کند.

احتمال داده شده که این تبلت در همین مراسم معرفی شود که اندکی دور از ذهن به نظر می‌رسد. در عوض می‌توان زمانی قبل از این مراسم را برای معرفی نکسوس 9 پیش‌بینی کرد. گوگل پیش‌تر نیز محصولات مهمی را در ماه اکتبر معرفی کرده بود.

منبع : WSJ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*