گوشی 5G سامسونگ

گوشی 5G سامسونگ احتمالا سال 2019 عرضه شود

اطلاعات تازه‌ای از گوشی 5G سامسونگ به دست آمده است. ظاهرا سامسونگ برای عقب نماندن از هواوی، با کوالکام همکاری‌هایی را داشته است تا نخستین گوشی مجهز به اینترنت 5 جی خود را سال 2019 عرضه کند.

پس از این که هواوی از پرچمداران خود در MWC پرده برداری نکرد و به جای آن از یک مودم جدید 5 جی رونمایی کرد، سوالی از پارک جین هیو مدیر ارشد فناوری SK Telecom پرسیدیم که پاسخ جالبی را ارائه کرد. وی در مورد این تکنولوژی گفت:

هواوی در فناوری‌های خود برتر است، در حالی که سامسونگ هنوز صحبت‌های زیادی انجام نداده است. هواوی همچنین آماده سازی‌های زیادی را انجام داده است، در حالی که سامسونگ نیز فاصله زیادی با رونمایی از یک دیوایس 5G ندارد.

به گفته‌ی این مدیر مسئول، هواوی خیلی زود برای شنا کردن در دریای ناشناخته فناوری شبکه 5G اقدام کرده است و زودتر از اکثر شرکت‌ها به آن دست پیدا خواهد کرد. بر اساس این بیانیه ما می‌توانیم بگوییم که باید منتظر یک گوشی 5G سامسونگ در آینده‌ای نزدیک باشیم، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند از رقیب چینی خود عقب بمانند. این گوشی می‌تواند گلکسی اس 10 یا گلکسی ایکس باشد و در سال 2019 عرضه خواهد شد.

سوال از نماینده SK Telecom در مورد گوشی 5G سامسونگ

با آغاز شایعات، باید گفت که تراشه نسل آینده کوالکام، اسنپدراگون 855 نام خواهد داشت که ظاهرا به مودم جدید X24 با پشتیبانی از 5G و نرخ دانلود 2 گیگابیت بر ثانیه‌ای مجهز خواهد بود. همچنین، کمپانی کره‌ای سامسونگ همچنین یک تیزر تبلیغاتی از مودم 5G خود با سرعت دانلود 5 گیگابیت بر ثانیه‌ای را در نمایشگاه CES سال گذشته منتشر کرد که انتظار می‌رود در نسخه‌ی جهانی گوشی های آینده گلکسی همراه با تراشه‌های اگزینوس به کار برود.

تجهیز گوشی 5G سامسونگ به اسنپدراگون 855

در انتها، باید اشاره کرد که شایعات ادعا می‌کنند کارخانه S3 سامسونگ تولید تراشه‌های 5G اسنپدراگون را آغاز کرده است و احتمالا تولید انبوه آن‌ها تا پایان سال 2018 به اتمام خواهدرسید. سامسونگ به لطف امضای یک توافق نامه همکاری، در طول دو سال گذشته نخستین مشتری تراشه‌های خانواده اسنپدراگون 800 بوده است و وظیفه‌ی تولید این تراشه‌ها را بر عهده گرفته است. بنابراین انتظار می‌رود نخستین محصولی که از اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد، یک گوشی 5G سامسونگ گلکسی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اول سامسونگ و بعدا بقیه

  2. بخدا ایفون زود تر از اینا میزنه حالا ببینید