ایموجی گلکسی اس 9

مدیرعامل سامسونگ: ایموجی گلکسی اس 9 کپی از انیموجی اپل نیست

مدیرعامل سامسونگ دی جی کو توضیح می‌دهد که ایموجی گلکسی اس 9 با نام AR Emoji اساسا با انیموجی متفاوت بوده و سامسونگ سال‌ها بر روی توسعه آن کار کرده است. این قابلیت از شما یک آواتار دیجیتالی متحرک می‌سازد.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های نسل جدید گوشی های سامسونگ،‌ امکان ساخت ایموجی های 3 بعدی جذاب چیزی شبیه به قابلیت انیموجی در آیفون ایکس اپل بود. اما اگر بر این باورید که این قابلیت کپی برداری شده از انیموجی است، سامسونگ می‌خواهد شما این را بدانید که اصلا چنین چیزی نخواهد بود. پیشتر در گزارشی آمده بود که این قابلیت، ممکن است پیشرفته‌تر از همتای اپلی خود باشد.

ایموجی گلکسی اس 9 حاصل چند سال توسعه

حدس این قضیه واضح است که چرا برخی کاربران بر این باورند سامسونگ از انیموجی اپل کپی برداری کرده است. گلکسی اس 9 چند ماه پس از آیفون 10 اپل معرفی شده و ارائه کننده یک قابلیت مشابه آنچیزی است که کوپرتینو ارائه کرده است. در همین راستا DJ Koh، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ عنوان کرده است که چنین چیزی صحت ندارد. وی به وال استریت ژورنال اشاره کرده است که سامسونگ سال‌ها در حال کار بر روی ایموجی گلکسی اس 9 بوده و عملکرد آن نیز از انیموجی متفاوت است.

دی جی کو بدون نام بردن از اپل عنوان می‌کند که رویکرد و روش آن‌ها به طور کلی متفاوت است. وی عنوان کرده است که مبتنی بر نقشه راه تعیین شده‌ی خودش حرکت می‌کند و از روی دست شرکتی کپی برداری نخواهد کرد. وی همچنین اضافه کرده است که از سال 2001 و عصر گوشی های تاشو، سامسونگ مغول بررسی انیمیشن‌های سه بعدی بوده است. توضیحات کو به نظر درست می‌رسد، چرا که شرکت‌هایی همچون سامسونگ چندین سال پیش از عرضه یک محصول بر روی قابلیت‌های آن کار می‌کنند و به یک باره از آن پرده برداری نمی‌کنند. علاوه بر این، بعید به نظر می‌رسد سامسونگ قابلیت آن را داشته باشد که تنها در عرض چند ماه پس از عرضه آیفون ایکس (که در شهریور ماه معرفی شد)، بتواند به طور کامل ایموجی گلکسی اس 9 را توسعه ببخشد.

ایموجی گلکسی اس 9

ویژگی AR Emoji در جدیدترین گوشی سامسونگ اساسا متفاوت از انیموجی است، زیرا آن یک آواتار دیجیتالی از کاربر می‌سازد. این درحالیست که انیموجی به شکل ساده‌تر، حرکات چهره ی کاربر را بر روی ایموجی‌هایی که شبانه روز در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنیم، شبیه سازی می‌کند. آواتارهای سه بعدی حدودا یک دهه است که در کامپیوترها مورد استفاده قرار می‌گیرند. وب کم های شرکت لاجیتک ارائه کننده قابلیتی به نام Effects Avatars هستند که می‌تواند شخصیت دیجیتالی شما را ایجاد کرده و با حرکات صورت و دست شما آن را متحرک کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. چطورکپی نیست حداقل مرد باشین زیرش برید

  2. حسادت تا چه حد اگه ایفون میتونست اینجوری بزنه که غمی نداشت

  3. کپی نیست ولی چرتن جفتشون

  4. حالا مثلا انگار چه تکنولوژی بی شاخ و دمیه باو همش یه ایموجیه نبودنش هم کسیو ناراحت نمیکنه

  5. اها پس نیست او کی ما فکر میکردیم هیچ هنری ندارین کپی کارین الان دوزاریمون افتاد ?