گوشی های ال جی

عرضه گوشی های ال جی با هدف جلب اعتماد مشتریان و بهبود فناوری‌های اصلی موبایل

ال جی در نمایشگاه MWC 2018 از استراتژی خود برای بخش موبایل پرده برداشت. گوشی های پریمیوم مانند ال جی وی 30 اس ThinQ آمده‌اند تا به سری گوشی های ال جی جان تازه‌ای ببخشند.

رئیس جدید واحد موبایل ال جی در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا (MWC 2018) در مورد اهمیت برطرف کردن نیازهای واقعی مشتریان به وسیله جلب اعتماد به برند ال جی و بهبود فناوری های اصلی گوشی صحبت کرد. به گفته Hwang Jeong-hwan، رئیس بخش ارتباطات موبایل ال جی، محصولاتی بسیار پیشرفته‌ مثل LG V30S ThinQ که بر اساس محصولات پریمیوم و موفق قبلی ساخته شده‌اند، نقش مهمی در رسیدن به این هدف بازی می‌کنند.

گوشی های ال جی

آقای Hwang در ادامه گفت:

اکثریت مشتریان گوشی های هوشمند به دنبال یک تجربه کاربری عالی هستند که برگرفته از نحوه استفاده آنها از گوشی در مصارف کاری و غیر کاری است. مشتریان ال جی می‌خواهند که گوشی‌های ما دارای چهار فناوری کلیدی باشند. فناوری‌هایی که ما به آن ABCD می‌گوییم؛ یعنی صدا (Audio)، باتری (Battery)، دوربین (Camera) و نمایشگر(Display). ما این ویژگی‌ها را نه تنها در پرچم‌داران جدیدمان بلکه در مدل‌های ارتقا یافته‌ای مثل LG V30S ThinQ نیز در اولویت قرار داده‌ایم.

استفاده از پلتفرمی ثابت شده و مورد تحسین در کنار نرم‌افزاری رو به رشد و طراحی زیبای محصول، باعث می‌شود تا حس مالکیت این گوشی لذت‌بخش‌تر شده و برای مدت طولانی‌تری باقی بماند. ویژگی‌های کاربردی و رنگ‌های منحصربه‌فرد باعث شده تا گوشی های ال جی در جایگاهی متفاوت از رقبا قرار بگیرد و نظر مشتریان جدیدی را به سمت خود جلب کند. در عین حال کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش مثل عرضه مداوم آپدیت‌های مربوط به هوش مصنوعی، از دیگر دلایل مهمی است که ال جی را برای مشتریانی که به دنبال یک گوشی جدید می‌گردند، به بهترین گزینه تبدیل می‌کند.

دلایل اصلی انتخاب گوشی های ال جی

کیفیت صدای فوق‌العاده به عنوان یکی از قابلیت‌هایی که در گوشی‌های فوق پیشرفته امروزی نادیده گرفته شده، از دلایل اصلی انتخاب گوشی های ال جی است. فناوری پیشرفته Hi-Fi Quad DAC ال جی به صورت پیشرفته‌تر در محصولات آینده همچنان به کار برده خواهد شد. همچنین تلاش برای عرضه پیشرفته‌ترین فناوری باتری در همکاری با شرکت پیشرو LG Chem در اولویت قرار گرفته است. دوربین‌ گوشی های ال جی نه تنها در زمینه نوآوری در این صنعت پیشرو هستند بلکه عملکرد آنها برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور بهبود پیدا کرده است. همچنین این دوربین‌ها با وجود هوش مصنوعی، باهوش‌تر شده و زحمت شما را برای گرفتن یک عکس عالی بسیار کمتر می‌کنند. به علاوه ال جی به عنوان برترین شرکت در زمینه فناوری‌های مربوط به صفحه نمایش چه در LCD و چه OLED، سرمایه‌گذاری زیادی برای تحقیق و توسعه نمایشگرهای گوشی انجام داده است.

گوشی های ال جی

بازار گوشی های هوشمند در یک دهه گذشته بسیار متحول شده است و چالش حال حاضر مشخص کردن راه پیشرفت در دهه آینده است. شرکت‌های کمی با این میزان تجربه، دانش و گستردگی محصولات مثل ال جی وجود دارند. با وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی، ما تمام تلاش خود را برای تقویت کردن بخش موبایل انجام خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ال جی همینجوری که تو متن هست تو کیفیت صوتی گوشیش خوب داره کار میکنه و کم کم باید شاهد این باشیم که تو دوربین هم حرف اول رو بزنه چون الان مساوی شرکت های دیگست و کم کم داره ازشون جلو میزنه .

  2. به نظرم ال جی داره مسیر خوبی رو طی می کنه. چیزی که مسئولین ال جی معتقدن واقعا آدم رو امیدوار می کنه به حضور قدرتمند تر این برند داخل ایران و در سطح بین المللی مثلا:
    بسیاری از کمپانی‌ها درخصوص هوش مصنوعی صحبت‌هایی داشته‌اند اما اکنون ما با یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی در گوشی ال‌جی V30S ThinQ به وعده‌های خود عمل کردیم. ما ویژگی‌های جدیدی را که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند در پرکاربردترین قابلیت‌های مورداستفاده توسط کاربران گنجاندیم و در مجموع سطوحی از آسایش و راحتی را به ارمغان آورده‌ایم که تاکنون هیچ اسمارت‌فونی نظیر آن را ارایه نداده است.

  3. نگاه قیافش جون من آخه الجی چطوری رضایت مشتری رو جلب میکنه