هواوی واچ

هواوی واچ 3 (Huawei Watch 3) چه زمانی معرفی می‌شود؟

زمان زیادی از عرضه دومین نسل ساعت هواوی گذشته است. حال این سوال پیش آمده است که هواوی واچ 3 (Huawei Watch 3) چه زمانی رونمایی خواهد شد؟

ریچارد یو، مدیرعامل کمپانی هواوی افشا کرده است که این شرکت در حال کار بر روی نسل سوم ساعت های هوشمند هواوی است. اما به گفته‌ی وی، نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه‌ی آن باشید. به گفته‌ی یو، واچ 2 از فروش بسیار خوبی برخوردار است و نیازی به عجله برای عرضه نسل جدید آن نخواهد بود. واضح است در جایی که کمپانی هواوی حتی از گوشی های پرچمدار خود نیز هنوز پرده برداری نکرده است، این اتفاق به همین زودی رخ نخواهد داد.

هواوی واچ 3 در IFA امسال معرفی می‌شود؟

گوشی های خانواده هواوی پی 20 در تاریخ 27 مارس (7 فروردین ماه) رسما معرفی خواهند شد. بنابراین اگر هواوی تصمیم به رونمایی از هواوی واچ 3 داشت قطعا در این رویداد بزرگ و مهم اقدام به پرده برداری از آن می‌کرد، اما با توجه به گفته‌های ریچارد یو این قضیه بعید به نظر می‌رسد. نمایشگاه IFA که از 9 الی 14 شهریور ماه برگزار می‌شود بزرگ‌ترین رویداد تکنولوژی پیش رو است. علاوه بر این ما مطمئن نیستیم که آیا هواوی از گوشی میت 20 خود نیز در این رویداد پرده برداری خواهد کرد یا تنها هواوی واچ 3 در IFA معرفی می‌شود.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی از ساعت هواوی واچ 3 موجود نیست، اما با توجه به قابلیت‌هایی که نسل دوم این ساعت را در بر می‌گیرند، می‌توان حدس زد که این ساعت هوشمند جدید کاملا پیشرفته بوده و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. متاسفانه یکی از دلایلی که ساعت های هوشمند با تاخیر عرضه می‌شوند، عدم وجود تراشه‌های به‌روز است. به طور مثال نخستین عرضه تراشه اسنپدراگون ویر 2100 کوالکام که آخرین تراشه‌ی قابل ارائه این شرکت نیز محسوب می‌شود، به سال 2014 باز می‌گردد. حال این سوال پیش می‌آید که آیا هواوی در حال توسعه یک تراشه کایرین اختصاصی برای ساعت های هوشمند خود است است یا همچنان در انتظار رونمایی از یک تراشه جدید از سوی کوالکام خواهد ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نه طراحی درستو حسابی داره
    نه چیزی آخه کسی هم هست علاقه مند به خریدش باشه؟

  2. بنظرم هواوی تمرکزشو بذاره سر گوشی باز بهتره

  3. ساعت فقط باید مارک باشه
    جنس چینی ساعت نمیشه که

  4. چه جییییییییگریه اییییییین