قیمت گلکسی اس 9

قیمت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در ایران

قیمت گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و قیمت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در ایران مشخص شد. گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ از پنجشنبه 10 اسفند 1396 در ایران پیش فروش می‌شوند.

چند روز پیش جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2018) معرفی شدند. اکنون باخبر شده‌ایم که پیش فروش این گوشی‌های جدید، زودتر از همیشه و از فردا، پنجشنبه 10 اسفندماه 1396، در ایران آغاز می‌شود. این در حالی است که حتی بسیاری از بازارهای بزرگ جهان نیز هنوز پیش فروش این گوشی‌ها را آغاز نکرده‌اند.

قیمت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، یکی از چیزهایی بود که همه علاقه‌مندان به این برند منتظر اعلام آن بودند و حالا همزمان با اعلام آغاز طرح پیش فروش پرچمداران جدید سامسونگ، قیمت این گوشی‌ها نیز برای بازار کشورمان مشخص شده است.

اعلام رسمی قیمت گلکسی اس 9

بر اساس اعلام سامسونگ ایران، گوشی گلکسی اس 9 با قیمت 3 میلیون و 895 هزار تومان و گوشی گلکسی اس 9 پلاس با قیمت 4 میلیون و 395 هزار تومان به طور رسمی در ایران پیش فروش خواهند شد. لازم به ذکر است که این گوشی‌های جدید سامسونگ مشمول طرح رجیستری شده‌اند و در صورت قاچاق و غیر اصل بودن، در سامانه همتا ثبت و فعال نمی‌شوند. بنابراین هیچ امکانی برای ورود غیر قانونی و عرضه این گوشی‌ها با قیمت غیرواقعی وجود نخواهد داشت و نمایندگی‌های رسمی سامسونگ، تنها واردکننده مجاز گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

22 دیدگاه

  1. اگر الان بخریم به نفع هست چون هنوز طرح رجیستری روی سام اجرا نشده خریدش الان منطقی هست چون الان ۴۰۰ یا ۵۰۰ به نفع هست

  2. حالا فکر کن قیمت نوت ۹ چند ????من نوت۸ خریدم ۳.۵۰۰ الان شده ۴ میلیون ت

    • بعد از اون ظاهرش خیلی شبیه به اس ۸ به هر حال دلیلی نمیبینم بخرمش چیز زیادی تغییر نکرده و دوربین هم که همون ۱۲ و ۱۲ هستن و هیچی من که منتظر نسخه بعدی میمونم پول زیادی هم داشته باشم نمیخرمش حالا ببینم نوت ۹ چطوری میشه اگه اون هم در این حد تغییر کرده باشه هیچی .تا نوت ۱۰ و اس ۱۰

  3. فرق رجیستری این بود که گفتن اگه قراره پول بیشتر بدین فقط به خودمون اقازاده ها بدین همین

  4. 4 تومن بدی به گوشی ای که معلوم نیست بعد از اومدنش چه ایراداتی داشته باشه

  5. سلام نسخه 256 گیگیش وارد ایران نمی شه ؟؟؟؟

  6. 4 تومن واقعا انصاف نیست بخدا

  7. مشکل از سونی نیست از ارزش پول خودمونه

  8. پس میگفتن هم قیمت ایفونه که

  9. توی این مملکت نمیشه زندگی کرد
    مگه میخایم ماشین بخریم چهار میلیون و نیم بدیم

    • به یک شرط میشه زندگی کرد که اگر هم قدرت خرید هم داشته باشیم یه مقدار سختی شو تحمل کنیم و نخریم که این بازارهای فاسد و دست کج که یک کالا را چندبرابر میفروشند به خاطر رکود از هم بپاشه و بپوکه! خودم پنج شش ساله در عین حالی که اذیت شدم چه ماشین ایرانی چه ماشین خارجی نخریدم و پیاده گز کردم اما نمردم که! انفرادی تا الانش جلو آمدم و کاری هم به کمپین مَمپین شترسوارانی که سوار شتر میشوند و دولا دولا راه میروند و درعین حال فقط غُر میزنند هم ندارم که با دادن یک وام خرید خودرو عقل خود را از دست میدهندتا به خیال سوار شدن بر ماشین،در اصل به سهامداران و تاجران خائن و آقازاده های رانت خور سواری بدهند،تا که سوار بر یه اینطور جماعت کم اراده و مصرفگرایی شوند! یا مثال همین گوشی! حق باز کردن جعبه و پلمب اصلی(نه دروغین) گوشی در حضور فروشنده با خریدار هست چرا باید در بازار نا مطمئن ایران جعبه باز شده یا پلمب غیر اصلی کارخانه سازنده تحویل مشتری شود؟ آیا غیر از این هست که لوازم جانبی اصلی تعویض یا دزدیده شده؟ پس نخریم

  10. اصلا هیچ توجیهی برای خرید به نظرم وجود نداره

  11. خیلی گرونه اصلا ارزش خرید نداره حتی از نوت 8 هم گرون تره
    به خاطر چند تا تفاوت نباید انقدر گرون باشه
    رجیستری هم هست که چه بدتر
    قیمت این گوشی باید ریز سه ملیون و مدل پلاسل زیر 3 ملیون و 500 باشه
    با این پول نوت 8 بخری بهتره چون یه قلم کاملا حرفه ای داره

  12. کم کم دارم احساس می کنم یکی از اون آدمای افسانه!! اصحاب کهفم.
    در حالیکه حدود هفت سال پیش -دیگه دورتر نریم بعضی دهه هفتاد و هشتادیا سرشون گیج میره- گوشیای 600 هزار تومنی برای خودشون سالاری بودن و منم با آیفون فکر کنم 3Gs چه حال و احوالاتی داشتم و عالمی بود برا خودش. الان یک گوشی زپرتی -زپرتی منظورم رتبه اهمیتش تو زندگی ما ایرانیا- باید قیمت نجومی و فضایی داشته باشه و تازه براش پیش فروش بذارن و ملت هم براش سر و دست بشکنن.
    خدا بگم چکارتون نکنه که با این شعور اقتصادی و قیمت دلار خون مردم تو شیشه کردین.
    دلم گرفت برم یکم گریه کنم!!!!

  13. فکر میکردم بیشتر از اینا باشه

  14. 4 میلیون تومن رسما خرج یک سیستم رده بالای گیمینگه چه خبره بابا

    • کجایی برادر که قیمت سیستم های گیمینگ هم رفته بالا از وقتی افتاده دست ماینیگها بخاطر ارز دیجیتالی بیت کوین الا گرافییک ها شده دو برابر

  15. قیمت گوشی ها داره طوری میشه که بدرد نمیصرفه گوشی خرید

  16. با سلام s9 پلاس این قیمت ۱۲۸ هم وارد ایران میشه یا همون ۶۴؟