دوربین بدون آینه کانن EOS M50

دوربین بدون آینه کانن EOS M50 با قابلیت فیلمبرداری 4K معرفی شد

Canon از یک دوربین بدون آینه رده ابتدایی به نام کانن EOS M50 پرده برداری کرد. خبر خوب اینکه دوربین جدید کانن قادر به فیلمبرداری 4K‌ بوده و با قیمت زیر 1000 دلاری عرضه خواهد شد.

یک گزارش از ماه گذشته نشان می‌داد که کانن قصد دارد در ماه جاری از یک دوربین بدون آینه جدید پرده برداری کند و حالا گویا این شایعات درست از آب درآمدند. شرکت کانن شب گذشته رسما از یک دوربین بدون آینه به نام کانن EOS M50 پرده برداری کرد که می‌تواند قابلیت‌های جذابی را در اختیار فیلمبردارها قرار دهد. این شرکت همچنین روز گذشته از یک دوربین رده ابتدایی دیگر به نام کانن EOS Rebel T7 نیز پرده برداری کرده بود.

این قابلیت‌ها می‌تواند شامل فیلمبرداری با وضوح 4K شود که خیلی‌ها در گذشته بابت عدم ارائه آن در محصولات رده پایین از کانن انتقاد داشتند. برای کسانی که با محصولات این کمپانی آشنا نیستند باید بگوییم که کانن معمولا از قابلیت فیلمبرداری 4K در دوربین های رده ابتدایی خود استفاده نمی‌کند و آن را محدود به دوربین های گران قیمت خود می‌کند، بنابراین وجود چنین قابلیتی در دوربین کانن EOS M50 می‌تواند دسترسی کاربران بیشتری به فیلمبرداری باکیفیت بالا را مهیا کند.

علاوه بر پشتیبانی از 4K، دوربین کانن EOS M50 از یک پردازشگر تصویر جدید DIGIT 8، یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C همراه با یک نمایشگر لمسی چند زاویه‌ای LCD، یک منظره یاب الکترونیکی OLED، وای فای، بلوتوث و NFC بهره می‌برد. این دوربین می‌تواند ضبط ویدیویی 4K را همراه یک ضریب برش 1.6 برابری از سوی سنسور APS-C انجام دهد.

قیمت کانن EOS M50

همچنین فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز نمی‌تواند در وضوح 4K عمل کند؛ پس این نشان می‌دهد که دوربین کانن EOS M50 مناسب حرفه‌ای‌ها نخواهد بود. کمپانی کانن در نظر دارد بدنه‌ی این دوربین را با قیمت 780 دلار روانه بازار کند. اگر شما هم به دنبال گزینه‌ی حرفه‌ای در بین دوربین های بدون آینه نیستید که بتواند ارائه کننده وضوح فیلمبرداری بالایی باشد، توصیه ما به شما خرید این محصول است. گفته می‌شود دوربین بدون آینه جدید کانن بین ماه‌های فروردین و اردیبهشت روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. واسه اونا که هیچی نیست ما بدبختیم پولمون بیارزشه

  2. قیمتش بالاست سونی با همین قیمت هم گوشی بهت میده هم دوربین خفنن

  3. تفاوت دوربین های آینه دار با بدون آیینه چیه؟ توی کیفیت تصویر تاثیرگذاره؟

    • آره دیگه واسه قشنگی که نذاشتن

    • تفاوت ها بسیار زیاده عزیز در کیفیت عکس تفاوت چندانی ندارن چون کیفیت عکس به عوامل مختلفی مثله سنسور، لنز،الگوریتم پردازش،دیافراگم و غیره بستگی داره ولی خب دوربین های بدون آینه وزن کمتر و اندازه کوچکتری دارن در صورتی که کیفیتشون حفظ میشه این بزرگترین مزیتشون هس اما خب بدی هایی هم دارن مثله عمر کمتر باتری،لنزهای کمتر