بررسی اولیه زد تی ای بلید وی 9

بررسی اولیه زد تی ای بلید وی 9 و بلید وی 9 ویتا ؛ دو میان رده در دنیای پرچمداران

ما در این مقاله به بررسی اولیه زد تی ای بلید وی 9 و بلید وی 9 ویتا (ZTE Blade V9 & Blade V9 VITA) خواهیم پرداخت که در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شدند.

در سال 2018، گوشی های میان رده جایگاه مهمی را کسب کرده‌اند و بازار رقاب آن‌ها نیز بسیار داغ است. در این بین کمپانی ZTE سعی کرده است با رونمایی از دو گوشی میان رده جدید در نمایشگاه MWC 2018 بتواند همچنان در این رقابت باقی بماند. برای این منظور، گوشی زد تی ای بلید وی 9 آن‌ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است، هرچند هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

بررسی اولیه زد تی ای بلید وی 9 و بلید وی 9 ویتا

در زیر می‌توانید بررسی اولیه زد تی ای بلید وی 9 و بلید وی 9 ویتا (ZTE Blade V9 & Blade V9 VITA) که در کنگره جهانی موبایل معرفی شدند را مطالعه کنید. این دو گوشی میان رده بوده و با قیمت کمتر از 400 دلار روانه بازار خواهند شد.

طراحی جذاب

وقتی این دیوایس 5.7 اینچی را در دست می‌گیریم، متوجه وزن سبک آن می‌شویم. زد تی ای از یک فریم فلزی به عنوان پایه اصلی این گوشی استفاده کرده است و شیشه دو طرف گوشی را در بر می‌گیرد.

تصاویر مدل Blade V9

بررسی اولیه زد تی ای بلید وی 9

هنوز اعلام نشده است که برای محافظت از این دو قاب، از گوریلا گلس یا هر محافظ دیگری استفاده شده است یا خیر؛ بنابراین نمی‌توان با بررسی اولیه زد تی ای بلید وی 9 در مورد استقامت آن نظر داد. با این حال زد تی ای با افتخار از طراحی 8 لایه پشتی گوشی خود سخن می‌گوید. سطح بدنه‌ی گوشی یک نور زیبا را انعکاس می‌دهد. همچنین از آنجایی که شما مدت زمان زیادی در روز از گوشی خود استفاده می‌کنید، می‌توانید از عدم جا ماندن اثر انگشتتان بر روی بدنه خوشحال باشید.

نمایشگرهایی باکیفیت

به هر ترتیب از پنل‌های ال سی دی در مدل معمولی V9 و V9 VITA مورد استفاده قرار گرفته است که عملکرد فوق‌العاده چشمگیری را نیز دارند. اینگونه به نظر می‌رسد که این پنل‌های ساخت ال جی ارائه کننده زاویه دید عالی و روشنایی بسیار مناسب هستند. ما نمی‌توانیم با بررسی اولیه زد تی ای بلید وی 9 و بلید وی 9 ویتا این ادعاها را تایید یا تکذیب کنیم، اما وقتی یک دستگاه گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال را در کنار این گوشی گذاشتیم، نتوانستیم بگوییم که روشنایی کدام یک بهتر است.

هر دو گوشی زد تی ای از نسبت ابعاد جدید 18:9 برخوردارند که در سال 2018 بیشتر توسط شرکت‌ها مورد استفاده قرار گرفته است و ارائه کننده ارزش بالاتری از نسبت قدیمی نمایشگرها است.

تصاویر مدل Blade V9 VITA

بررسی اولیه زد تی ای بلید وی 9

وضوح تصویر و شفافیت در هر دو گوشی بسیار خوب است، حتی وضوح در گوشی وی 9 ویتا که از رزولوشن +HD برخوردار نیز مناسب است. این درحالیست که رزولوشن نمایشگر مدل اصلی وی 9 برابر با +Full HD است. تفاوت این دو گوشی به همینجا خلاصه نمی‌شود، بلکه مدل ویتا از بدنه‌ای پلاستیکی برخوردار است و با رنگ‌های جالب توجهی نظیر آبی تیره و صورتی روانه بازار خواهد شد. مدل اصلی وی 9 نیز با رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی و خاکستری که همگی از قاب پشتی شیشه‌ای براقی بهره می‌برند روانه بازار می‌شود.

رابط کاربری نزدیک به اندروید خام

البته تفاوت‌هایی در مشخصات فنی و دوربین این دو گوشی جدید ZTE نیز وجود دارد، اما ما ترجیح می‌دهیم پس از بررسی دقیق‌تر در این مورد صحبت کنیم. با تمام این تفاسیر یکی از نکات برجسته، رابط کاربری این گوشی‌ها بودند که خیلی نزدیک به اندروید خام بودند. به نظر می‌رسد زد تی ای با این عملکرد سعی بر آن داشته تا بتواند کاربران علاقه‌مند به پلتفرم اندروید را جذب خود کند.

در واقع ما از آنجایی که به خوبی با گوشی های پیکسل گوگل نیز تجربه کار داریم، می‌توانیم بگوییم که از نظر نرم افزاری این دو گوشی میان رده زد تی ای چیزی کم و کسر ندارند. حتی در اینجا ژست حرکتی سوایپ به بالا برای دستیابی به App Drawer نیز وجود دارد. ما امیدواریم که زد تی ای پشتیبانی نرم افزاری خوبی را از این دو گوشی داشته باشد و به‌روزرسانی‌های اندروید را مرتبا برای آن‌ها ارسال کند.

لازم به ذکر است که شما باید انتظار آغاز قیمت 300 و 250 دلاری را برای گوشی های بلید وی 9 و بلید وی 9 ویتا داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زد تی ای فقط گوشی های زیر 200 هزار تومنش رو میشه یه بررسی کرد :دی بقیه اش تعطیلن
    آخه وقتی گنده هایی مثل ال جی هست تو رو چه به موبایل ساختن

  2. چقدر تنوع برند زیاد شده آدم هنگ میکنه