نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9

امتیازهای بنچمارک نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9 بسیار شگفت‌انگیز است

سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) همانند پرچمداران قبلی این شرکت در دو نسخه ارائه شده و یک نسخه از تراشه اسنپدراگون و دیگری از تراشه اگزینوس ساخت دست خود سامسونگ قدرت می‌گیرد. در این مطلب امتیازهای نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9 را بررسی می‌کنیم.

به عقیده بسیاری از کاربران، بنچمارک‌ها به هیچ عنوان ملاک‌هایی مناسب به منظور ارزیابی توان یک گوشی هوشمند نیستند، چرا که عملکرد آن‌ها در واقعیت، با امتیازی که در یک بنچمارک به دست می‌آورند تفاوت بسیار زیادی دارد. با این حال در زمان نیاز به مقایسه چند دستگاه، امتیازهای به دست آمده توسط آن‌ها در بنچمارک‌ها، یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای ارزیابی است.

سامسونگ پرچمداران جدید خود یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به تازگی معرفی کرده است. همانند سایر محصولات سری S و Note، آن‌ها نیز در دو نسخه عرضه شده‌اند. نسخه جهانی دارای تراشه اگزینوس 9810 ساخت دست همین شرکت است، در حالی که نسخه قدرت گرفته از اسنپدراگون 845 به طور ویژه در برخی کشورها همچون ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد. حال یکی از بهترین راهکارها به منظور ارزیابی عملکرد نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9 استفاده از بنچمارک‌ها است.

نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9

وب سایت PhoneArena در تلاش برای به دست آوردن امتیاز نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9 در چند بنچمارک متوجه شد این گوشی تمامی دستگاه‌های اندرویدی که تا امروز معرفی شده‌اند را پشت سر می‌گذارد! به عنوان نمونه در تست‌های فاقد ارزیابی توانایی پردازشگر گرافیکی، این گوشی پرچمداری می‌کند. نسخه اگزینوسی سامسونگ گلکسی اس 9 همچنین توانست آیفون 10 را در بنچمارک بسیار معتبر آنتوتو شکست بدهد. البته نباید فراموش کرد این امتیازها حین استفاده از نسخه دموی گوشی به دست آمده‌ و ممکن است بین عملکرد آن و نسخه تجاری تفاوت قابل توجهی وجود داشته باشد.

برای کاربرانی که بین خرید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 سردرگم هستند، این امتیازها می‌توانند راهنمای خوبی باشند، چرا که بر اساس آن‌ها، مدل سال 2018 از نظر عملکرد پردازشی اختلاف فاحشی با پرچمدار پیشین دارد. سال گذشته، نسخه اگزینوسی گلکسی اس 8 از نظر کلی نسبت به نسخه دارای چیپست اسنپدراگون عملکرد بهتری داشت. انتظار داریم در سال جاری نیز چنین وضعیتی بین دو نسخه گلکسی اس 9 برقرار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. جالب اینجاست با نوت 8 مقایسه اش نمیکنن که از الان پیش فروش کنن هر کی خواست از برند سامسونگ گوشی بخره بره سراغ نوت 8 واقعا هم میگی نوت خریدم هم اینکه واقعا از سری s حتی سری s9 هم بهتره

  2. دلیلش اینه پردازنده رو برای این مدل گوشی بهینه کردن ولی اسنپ رو برای همه گوشی ها میزنن که عملکردش امکان داره تداخل داشته با گوشی دقیق مث کاری که اپل و گوشی هاش انجام میدن

  3. به قول مدیر هواوی : بسیاری از برندها در آینده حذف میشن
    به نظرم یکی از اونها سامسونگه که حذف میشه و بعدیش هم خود هواوی.

    برندهای آینده موبایل دنیا اپل و ال جی هستن

  4. سال دیگه نابود میشه سامسونگ به امید پنج تن