زمان رجیستری گوشی های هواوی

تاریخ رجیستری گوشی های هواوی ، نوکیا ، سونی و تکنو اعلام شد

طرح رجیستری، این بار به سراغ 4 برند دیگر تلفن همراه در بازار ایران رفته و قرار است همه برندها تا پایان سال وارد این طرح بشوند. اکنون زمان رجیستری گوشی های هواوی ، نوکیا ، سونی و تکنو اعلام شده است.

طرح رجیستری از تاریخ 14 آذرماه امسال به طور رسمی وارد فاز اجرایی شد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر نهادهای مرتبط از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با محصولات قاچاق اپل را آغاز کردند. در مراحل بعدی، برندهای گوگل، موتورولا، بلک بری و ال جی مشمول اجرای طرح رجیستری شدند. مسئولان اعلام کردند که تمامی برندهای تلفن همراه تا پایان سال وارد این طرح خواهند شد و حالا نیز زمان رجیستری گوشی های هواوی (Huaweiنوکیا (Nokia)، سونی (Sony) و تکنو (Tecno) اعلام شده است.

اعلام رسمی زمان رجیستری گوشی های هواوی و 3 برند دیگر

طبق اعلام حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی رسمی سامانه همتا، زمان رجیستری گوشی های هواوی ، نوکیا، سونی و تکنو به شرح زیر است:

زمان رجیستری گوشی های هواوی

با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی، گوشی‌های جدیدی که وارد شبکه اپراتوری تلفن همراه می‌شوند باید فرایند فعال‌سازی را به طور کامل طی کنند و در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی قطع شده و از شبکه سرویس دریافت نخواهند کرد. برای فعال‌سازی گوشی در طرح رجیستری باید کد دستوری ستاره 7777 مربع (#7777*) را شماره‌گیری کرده و شناسه IMEI دستگاه خود را ثبت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام خدمت تمامی سروران آقا یکی نیست به دادم برسه یه گوشی خریدم دسته دو رفتم پهلو صاحب قبلی دوشماره داده به من برا تغییر مالکیت آمده یه شماره دیگه میده شما ه سیستم کامل نشون نمیده 5رقم نشون میده چکار کنم بتونم شماره کامل گیر بیارم کسی نیست راهنمایی کنه ممنون میشم لطفاً

  2. چه عجب بالا خره نوبت سونی هم شد

  3. چرا از ایفون شروع کردن ریجستری رو چون میدونستن که بیتشرین طرفدارارو داره اینم یه نکته مثبت از ریجستری

  4. ریجستری راه انداختن که گوشی قاچاقی وارد نشه و همش با گارانتی و اصل باشه در صورتی که هنوزم دارن گوشی بدون گارانتی رو به اسم گارنتی دار میدن دست مردم
    وقتی هم خراب بشه زیرش نمیرن