گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ

گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ همراه با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ به عنوان نخستین گوشی قدرت گرفته از هوش مصنوعی ال جی معرفی شد. این محصول، نسل جدید LG V30 است و از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد. در ادامه با آن بیشتر آشنا شوید.

ساعاتی پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه MWC 2018 در بارسلونا، کمپانی ال جی از نسخه بهبودیافته بهترین گوشی سال 2017 خود پرده برداری کرد. ال جی وی 30 اس ThinQ نام کامل این گوشی است که می‌تواند قدرت هوش مصنوعی کمپانی ال جی بر روی یک گوشی هوشمند را به ما عرضه کرده و نشان دهد که چگونه این تکنولوژی می‌تواند در یک تلفن خوب، به کمک کاربران آمده و آ‌ن‌ها را در کارها کمک کند.

ال جی وی 30 اس ThinQ

نخستین گوشی قدرت گرفته از هوش مصنوعی ال جی

همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما ال جی وی 30 اس دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟ یک استفاده اولیه برای این گوشی، در واقع الگوریتم‌های هوش مصنوعی هستند که صحنه‌ها و اشیأ مختلف را شناسایی می‌کند. به طور مثال زمانی که عکس می‌گیرید، ویژگی AI CAM کنترل تنظیماتی نظیر شفافیت، کنتراست و اشباع رنگ را بر عهده خواهد گرفت و نسبت به آن چه که در تصویر دیده می‌شود تنظیم می‌کند. در حال حاضر 8 صحنه توسط ال جی V30S ThinQ قابل شناسایی هستند که شامل پرتره، حیوانات، شهر، گل، غروب خورشید، طلوع خورشید، غذا و منظره می‌شوند.

گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ

QLens یکی دیگر از قابلیت‌های هوش مصنوعی است که در اپلیکیشن دوربین این گوشی جای گرفته است. این ویژگی برای به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک عکس تهیه شده توسط گوشی خود، به دنبال آن محصول در فروشگاه آمازون بگردید. دقیقا جستجو در پینترست نیز به همین روال انجام می‌شود.

در ادامه صحبت از ال جی وی 30 اس ThinQ و دوربین آن، ال جی یک حالت جدید Bright Mode را نیز به جدیدترین گوشی خود اضافه کرده است. این حالت زمانی که در شرایط نوری کمی باشید به صورت خودکار فعال شده و برای به دست آوردن تصویری روشن‌تر، هر 4 پیکسل عکس را در 1 پیکسل ادغام می‌کند. در نتیجه منفی این حرکت، ادغام پیکسل‌ها باعث کاهش رزولوشن می‌شود.

گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ

انتظار می‌رود ال جی تمامی قابلیت‌های فوق را همراه با یک آپدیت نرم افزاری به نسخه اصلی گوشی ال جی وی 30 نیز بی‌افزاید.

ویدیو هندزآن ال جی وی 30 اس ThinQ

 

در بخش سخت افزاری، گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی جدا از پسوند “S” که گرفته، از مشخصات مشابهی با نسل پیش خود بهره می‌برد. این مشخصات شامل یک نمایشگر 6 اینچی OLED، دوربین دوگانه پشتی،‌ باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون 835 به عنوان مغز متفکر این گوشی خواهد بود. تنها بهبود حاصل شده در زیر قاب این گوشی استفاده از یک رم 6 گیگابایتی به جای 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی بوده است. ال جی وی 30 اس ThinQ همچنین در دو رنگ جدید آبی Moroccan و خاکستری Platinum به عرضه درخواهد آمد.

گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ

زمان عرضه

ال جی وی 30 اس ThinQ قرار است یک یا دو هفته پس از اتمام کار نمایشگاه MWC 2018 به عرضه برسد. کره، خانه‌ی شرکت ال جی، نخستین بازاری خواهد بود که از این گوشی میزبانی می‌کند و به دنبال آن شاهد عرضه نسخه جدید گوشی ال جی وی 30 در کشورهای آمریکایی، اروپایی و دیگر کشورهای آسیایی خواهیم بود. هنوز قیمت رسمی این گوشی اعلام نشده است، اما حدس ما قیمتی نزدیک به 1000 دلار یا حتی فراتر از آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. 500تا بیشتر نمیرزه که

  2. هزار دلار خیلی زیاده خیلی

  3. حال میداد اگ دلارهزارتومن بودا اس9وال جی وی30نهایتش با کیفت و رم وایجورچیزاش1/200یا1/300در میومد

    آخه چرا دلار باس ایقد بالا باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ی گوشی بشه4یا5میلیون

  4. قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده؟