ال جی وی 30 اس ThinQ

امکانات ال جی وی 30 اس ThinQ لو رفت؛ نسل جدید V30 برای MWC 2018

تصویر تبلیغاتی گوشی جدید ال جی، ال جی وی 30 اس ThinQ منتشر شد. LG V30S ThinQ نسل جدید گوشی وی 30 است که از قابلیت‌های هوش مصنوعی برخوردار بوده و در نمایشگاه MWC 2018‌ رسما معرفی می‌شود.

یک تصویر تبلیغاتی جدید از پرچمدار جدید کمپانی ال جی، نسل جدید گوشی LG V30 توسط ایوان بلس منتشر شده است. این گوشی که انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شود، ال جی وی 30 اس ThinQ نام خواهد داشت. ایوان عنوان کرده است که فضای ذخیره سازی پیشفرض این گوشی 256 گیگابایت خواهد بود و هوش مصنوعی / واقعیت افزوده را می‌توانید به لطف یک قابلیت جدید به نام ال جی لنز (LG Lens) همراه این گوشی در اختیار داشته باشید.

درست همانند بیکسبی ویژن و گوگل لنز، این قابلیت به دیوایس اجازه خواهند داد تا موضوع یک تصویر را شناسایی کرده و اطلاعاتی از آن را در اختیارتان قرار دهند. به طور مثال اگر شما تصویری از مونالیزا را از یک کتاب با دوربین گوشی‌تان ثبت کنید، اطلاعاتی از قبیل نقاش آن (لئوناردو داوینچی)، محل نگهداری آن (قصر لوور پاریس) و برخی دیگر از اطلاعات در مورد آن را در اختیار خواهید گرفت.

ال جی وی 30 اس ThinQ از قیمتی در حدود 920 دلار آمریکا بهره‌مند خواهد بود که البته با تبدیل ارز می‌تواند تا نزدیک 1000 دلار نیز بالا برود. ما می‌توانیم در نمایشگاه MWC به طور دقیق‌تری از قیمت گوشی جدید ال جی آشنا شویم، اما اطلاع داریم که فروش آن از 9 مارس (18 اسفند ماه) آغاز خواهد شد.

ال جی وی 30 اس ThinQ

امکانات ال جی وی 30 اس ThinQ

خوشبختانه اطلاعات جدیدتری نیز از گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی به دست آمده است. این دیوایس از نمایشگر 6 اینچی با وضوح +QHD معادل 1440×2880 پیکسل بهره می‌برد که از نسبت 18:9 استفاده می‌کند. در زیر قاب، شاهد حضور تراشه اسنپدراگون 835، پردازنده 8 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 خواهیم بود. رم 6 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز در دسترس کاربران LG V30S ThinQ قرار خواهد داشت. دوربین دوگانه پشتی این گوشی متشکل از دو لنز 15 مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.6) و 13 مگاپیکسلی (عریض، با دیافراگم f/1.9) خواهد بود و یک دوربین عریض 5 مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.2) بر روی قاب جلویی تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و اندروید 8 اوریو به صورت پیشفرض بر روی آن نصب خواهد بود.

پسوند ThinQ این گوشی نشانگرد حضور قدرتمندانه هوش مصنوعی بر روی این گوشی است که می‌تواند چشم انداز و صدای AI را در ال جی وی 30 جدید به ارمغان بیاورد. به لطف قابلیت چشم انداز AI دوربین می‌تواند تنظیمات مورد نیاز برای بهترین عکس را در 8 دسته بندی مختلف پرتره، غذا، حیوانات، چشم انداز، شهر، گل، طلوع و غروب خورشید در اختیار شما قرار دهد. دوربین گوشی همچنین از سیستم تشخیص عکس برخوردار است که می‌تواند کدهای QR را اسکن کرده، نشانه‌ها و لوگوها را شناسایی کند و اطلاعات مختلفی از فروشگاه‌ها را در اختیار شما قرار دهد. الگوریتم‌های موجود در این اپلیکیشن دوربین می‌توانند تصاویری شفاف را با بهترین کیفیت ممکن در شرایط نوری کم به ارمغان بیاورند.

قابلیت صدای AI نیز خود دارای بخشی به نام QVoice است که 50 دستور جدید را به دستیار گوگل می‌افزاید. 32 مورد از این دستورها اختصاصی گوگل هستند. بسیاری از این دستورها به کاربران کمک خواهند کرد تا گوشی خود را بدون نیاز به لمس صفحه کنترل کنند. ال جی می‌گوید برخی از این قابلیت‌ها را همراه با آپدیت‌های OTA در اختیار کاربران گوشی های LG G6 و نسخه اصلی LG V30 نیز قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عالی بازهم یه شاهکار جدیدی از برند محبوب من ال جی