گوشی آلکاتل 1X هات اسپات وای فای LINKZONE

رونمایی از گوشی آلکاتل 1X همراه یک هات اسپات وای فای به نام LINKZONE

آلکاتل با دست پر به نمایشگاه MWC 2018 آمده است و ما می‌توانیم شاهد رونمایی از گوشی های ارزان قیمت آن‌ها همراه با اندروید 8.1 اوریو باشیم. یکی از این گوشی ها آلکاتل 1X است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

گوشی آلکاتل 1X

گوشی آلکاتل 1 ایکس اگرچه از قیمت بسیار ناچیز 100 یورو برخوردار است، اما به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو مجهز شده است. این گوشی که در اصل یکی از محصولات مجهز به Android Oreo Go Edition است که استفاده از اندروید 8 را برای گوشی هایی با سخت افزار پایین رده ممکن می‌سازد. از جذاب‌ترین مشخصات این گوشی ارزان قیمت نیز باید به یک نمایشگر 5.3 اینچی با نسبت 18:9 و یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی آن اشاره کرد.

گوشی آلکاتل 1X هات اسپات وای فای LINKZONE

دوربین این گوشی نیز بسیار جذاب است؛ بسته به منطقه قابل عرضه شما، این گوشی از یک دوربین اصلی 13 یا 8 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. خبر خوب این که دوربین مذکور قادر به ضبط ویدیوهای Full HD بوده، حاوی یک تثبیت کننده الکترونیکی تصویر همراه با حالت‌های عکاسی Photo Booth و Social Square است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با فلاش نیز مختص عاشقان سلفی در قسمت جلویی گوشی نقش بسته است. البته متاسفانه این دوربین فاقد پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره خواهد بود.

تمامی این قابلیت‌ها جذاب هستند، اما نباید انتظار قدرت سخت افزاری بالایی را از آلکاتل 1X داشته باشید. گوشی ارزان قیمت جدید آلکاتل از یک پردازنده 4 هسته‌ای نامشخص قدرت می‌گیرد و ظرفیت رم آن در مدل استاندارد تنها 1 گیگابایت است. البته یک نسخه دیگر مجهز به رم 2 گیگابایتی نیز وجود دارد، ولی ظرفیت در هر دو گوشی یکسان بوده و به مقدار 16 گیگابایت است. خوشبختانه شما می‌توانید با یک کارت حافظه میکرو اس دی ظرفیت گوشی خود را ارتقا ببخشید.

وقتی به نمایشگر این گوشی و ابعاد 18:9 آن نگاه می‌کنیم همه چیز جذاب به نظر می‌رسد، اما وضوح 480×960 پیکسلی آن حتی برای یک گوشی در رنج 100 یورو نیز کم است! ظرفیت باتری گوشی آلکاتل 1X نیز 2460 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است. آلکاتل نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت این گوشی را با قیمت‌های 100 و 110 یورو از حدود 2 ماه دیگر به فروش خواهد رساند.

هات اسپات آلکاتل LINKZONE

مطمئنا شما با گوشی خود نیز می‌توانید یک وای فای هات اسپات ایجاد کنید، اما بی‌تردید از باتری گوشی شما انرژی لازم را دریافت می‌کند. هات اسپات آلکاتل LINKZONE با بهره‌گیری از سرعت Cat. 12 می‌تواند سرعت دانلود حداکثری 600 مگابیت بر ثانیه‌ای را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، هات اسپات آلکاتل خود دارای یک پاور بانک است تا بتوانید گوشی یا تبلت خود را نیز با آن شارژ کنید. این محصول به لطف باتری 4300 میلی‌آمپری خود می‌تواند تا 15 ساعت مورد استفاده قرار گیرد. با وای فای روشن نیز تا 300 ساعت نیز با هر بار شارژ به حالت آماده باش درخواهد آمد. وزن این هات اسپات تنها 150 گرم است.

گوشی آلکاتل 1X هات اسپات وای فای LINKZONE

اگر شما وزن کمتری را نیز انتظار دارید می‌توانید مدل Cat. 7 آن را تهیه کنید که تنها 85 گرم است. این مدل از یک پاور بانک 2150 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده و می‌تواند تا 8 ساعت استفاده و 200 ساعت حالت آماده باش را در اختیار شما قرار دهد. اگر چه این مدل فاقد یک حالت پاور بانک است. هر دو مدل می‌توانند تا 100 مگابیت بر ساعت سرعت را در اختیار شما قرار داده و هات اسپات وای فایی در کانال‌های 2.4 گیگاهرتزی یا 5 گیگاهرتزی ایجاد کنند. LINKZONE‌ آلکاتل از اواخر امسال با قیمت 180 یورو برای مدل Cat. 12 و 100 یورو برای مدل Cat. 7 به عرضه درخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برند های بی نام و نشون چ خوب دارن پیشرفت میکنن