هواوی پی 20 پرو

مشخصات هواوی پی 20 پرو افشا شد؛ قدرتمندترین دوربین در یک گوشی

یک افشاگر اطلاعات گوشی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro)، نسخه قدرتمندتر گوشی P20 را منتشر کرده است. ظاهرا این گوشی، همراه با یک دوربین سه گانه صاحب قدرتمندترین دوربین در بین گوشی های هوشمند است.

ساعاتی پیش هواوی رسما اعلام کرد که قصد دارد طی یک رویداد خبری ویژه در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) و در شهر پاریس فرانسه از گوشی پرچمدار آینده خود، هواوی پی 20 پرده برداری کند. علاوه بر این، ویدیو و پوستر تبلیغاتی از این گوشی نیز منتشر شده است که خبر از حضور لنزهای برند لایکا و برخی عناصر هوش مصنوعی برای تجربه عکاسی بهتر در سیستم دوربین این گوشی می‌دهد. اما به طور معمول، یک نسخه پیشرفته‌تر از این گوشی نیز وجود خواهد داشت. پس از اعلامیه رسمی شرکت هواوی، یک افشاگر با نام ZEALER در ویبو چند تصویر را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به گوشی هواوی پی 20 پرو است.

هواوی پی 20 پرو

با توجه به اسناد منتشر شده از سوی ZEALER، گوشی هواوی پی 20 پرو از یک نمایشگر 6 اینچی با طراحی تمام صفحه برخوردار است که ارائه کننده وضوحی برابر با 2180×1080 پیکسل خواهد بود. در زیر قاب، ما می‌توانیم یک تراشه کایرین 970 را مشاهده کنیم که نخستین تراشه موبایلی میزبان واحد پردازشی عصبی (NPU)‌ در جهان است. بدین ترتیب بسیاری از قابلیت‌های هوش مصنوعی را می‌توانید در این محصول به همراه داشته باشید. همانطور که می‌دانید این تراشه در چند مدل مختلف به عرضه می‌رسد، پس جای تعجبی نیست که گوشی هواوی پی 20 پرو با رم 6 + فضای ذخیره سای 128 گیگابایتی و رم 8 + فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی به عرضه برسد. این درحالیست که گفته می‌شود نسخه اصلی هواوی پی 20 در یک مدل مجهز به رم 4 + فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی عرضه می‌شود.

هواوی پی 20 پرو

مدل اصلی پی 20 در حالی از دوربین دوگانه پشتی برخوردار است که گویا مدل پی 20 پرو آن به دوربین سه گانه متشکل از یک لنز 12 مگاپیکسلی رنگی + یک لنز 16 مگاپیکسلی سیاه و سفید و یک لنز 16 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/1.8 و OIS مجهز خواهد بود. دوربین جلو نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. بدین ترتیب اگر این شایعات درست باشد، هواوی پی 20 پرو از بهترین دوربین به کار رفته بر روی گوشی های هوشمند در طول تاریخ برخوردار خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین شارژ این گوشی را بر عهده دارد.

هواوی پی 20 پرو

قیمت هواوی پی 20 پرو

این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که گوشی هواوی پی 20 پرو قرار است با قیمتی در حدود 930 دلار روانه بازارهای جهانی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. منتظر نوکیا ١٠ یا ٨ پلاس با ۵ لنز دوربین باشید

  2. خوبه. تا سال 2030 یه 7 8 10 تا دوربین دیگه هم اضافه می کنه. جالب اینه آیفون با رم 4 تو پردازش ازین ها قوی تره. گوشی های اندروید نهایت نهایت به 6 گیگ رم نیاز داشته باشن تازه اونم تو بیشتر مواقع استفاده نمیشه و رم اضافش جنبه تبلیغاتیه.
    این چینیا هم جای اینکه سیستم عامل رو بهینه کنن که با رم کمتر عملکرد خوبی داشته باشن میان مقدار حافظه رم اضافه می کنند.
    چینیا و هندی عشق عدد و رقم هستن.

    • شما برو مقایسه های هواوی میت 10 با اپل ببین بعد خودت متوجه می شی رم بیشتر تاثیر داره یا ن یه مقایسه بین هواوی بو اپل ایفون 10بود هواوی تمام برنامه ها رو توی 1.56 ثانیه تموم کرد اپل با 2.10 ثانیه تو همین گجت نیوز گذاشته بودند

  3. قیمتش یه خورده زیاده اگه کسی میخواد واقعا اینقدر هزینه کنه به نظرم بهتره منتظر بمونه واسه گوشی بعدی سری میت چون همیشه سری میت یه پله از بقیه گوشی های هواوی بالاتر بوده و البته باطریشم همیشه جز بهترینای سال بوده دقیقا مث سامسونگ که همیشه سری نوتش بهتر از بقیست البته بازم هرکسی یه سلیقه ای داره به هر حال امیدوارم قیمتش منصفانه تر باشه چون من خودم به شخصه طرفدار برند هواویم جدا از کیفیت فوق العادش همیشه قیمتش به نسبت خیلی به صرفه تر از بعضی برندهای محبوب بوده البته بازم میگم این یه نظر شخصه ممکنه یکی باشه که واسش قیمت ملاک نباشه حاضر باشه 10 میلیونم هزینه کنه

  4. عجب دوربنی آدم کف میکنه واسش

  5. 930 دلار هیچه واسش مخصوصا اگر معلوم شه که رمش شیش یا هشته