مقایسه آیفون X و گلکسی S9

مقایسه آیفون X و گلکسی S9 بر اساس یک رندر سه بعدی

سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) ششم اسفند ماه رونمایی می‌شود. در این مطلب تصمیم داریم بر اساس رندر سه بعدی تهیه شده به مقایسه آیفون X و گلکسی S9 بپردازیم.

یکشنبه ششم اسفند ماه، روز مهمی برای طرفداران گوشی های هوشمند و دیگر انواع گجت‌های همراه محسوب می‌شود، چرا که قرار است هواوی، اچ ام دی گلوبال (نوکیا) و سامسونگ محصولات خود را در آن معرفی کنند. با این حال رویداد سامسونگ از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

دلیل این امر، غایب بودن پرچمدار هواوی در کنگره جهانی موبایل 2018 و از طرفی محبوبیت بسیار زیاد برند سامسونگ است. اکنون که از زمان پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 آگاه بوده و از طرفی اطلاعات موثق زیادی درباره این گوشی داریم، بد نیست به مقایسه آن با آیفون 10 به عنوان اصلی‌ترین رقیبش بپردازیم.

اگرچه ممکن است رقیب گلکسی اس 9 را پرچمدار اپل در سال 2018 خطاب کنید، اما تا زمان معرفی این گوشی حداقل شش ماه باقی مانده است. به همین دلیل مقایسه آیفون X و گلکسی S9 عاقلانه‌تر به نظر می‌رسد. مارتین هجک (Martin Hajek) به عنوان یک طراح حرفه‌ای، بعد از گردآوری شایعات پیرامون گلکسی اس 9، رندری سه بعدی از آن تهیه کرد و سپس به بررسی تصویری گوشی با یک دستگاه آیفون ایکس واقعی پرداخت.

مقایسه آیفون X و گلکسی S9

این دو گوشی طراحی، پلتفرم و حتی سخت افزارهای کاملا متفاوتی با یکدیگر دارند، به همین دلیل مقایسه آیفون 10 و گلکسی اس 9 بیشتر چالش برانگیز می‌شود. در هر دو مدل طراحی بدون حاشیه به شیوه‌ای متفاون رعایت شده است. در پنل جلویی آیفون 10 فقط نمایشگر دیده شده و در بالاترین قسمت یک بریدگی برای قرارگیری سنسورها وجود دارد، اما در بالا و پایین نمایشگر سامسونگ حاشیه‌های کمی دیده می‌شود. در عوض، دو طرف آن طراحی منحنی دارند.

مقایسه آیفون X و گلکسی S9 به خاطر تفاوت‌های زیاد آن‌ها جذاب است

با مقایسه آیفون X و گلکسی S9 به پنل پشتی فلزی گوشی سامسونگ و پنل از جنس شیشه پرچمدار اپل پی می‌بریم. در پشت دستگاه، مهمترین تفاوت دیگر دوربین و نحوه قرارگیری آن‌ است. آیفون 10 به یک دوربین دوگانه مجهز شده و این ماژول در گوشه بالا و سمت راست دستگاه قرار دارد. اما دوربین گلکسی اس 9 عادی است و در مرکز نیمه بالایی پنل پشتی جا خوش کرده است. بهتر است به تفاوت ظاهری سایر قسمت‌های دو گوشی با مشاهده تصاویر زیر پی ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. من قصد طرفداری از برند خاصی ندارم
    خوب اینکه گوشیهای سامسونگ گوشیهای خوبیه شکی درش نیست ولی به نظر میاد که این شرکت برای تسخیر بازارها هر کاری انجام میده شما در نظر بگیرید که این شرکت هر ساله چقد. گوشی تولیده میکنه
    سیاست این شرکت اینه که زود یه گوشیو تولید کنه و ازش رونمایی کنه
    خلاصه بگم این شرکت کره ای بیش از اینکه کیفی کار کنه کمی داره کار می کنه درست در جهت کسب منافع

  2. فقط سامسونگ اس نه اپل برای پز دادن هست و اپل جنسش اشقاله همش شیشس ولی اس نه قشنگ تر بزرگ تر و قوی تر و مقاوم تر و هههههه کیر

  3. تنها پون مثبت آیفون همون طراحی زیباشه وگرنه هیچی دیگه نداره

  4. اس نه در حد رقابت با ایفون نیست و نخواهد بود

    • شما‌ برو همون ایفون x رد بخر خودشو اسفالت کرد با این همه‌امکانات بازم بهترین اسمارت فون ۲۰۱۷ نشد تو فروش هم که ایفون ۱۰۲ ملیون کمتر بود سامسونگ سامسونگ ۱۰‌سال پیش نیست خیلی فرق کرده همون اپل در مقابا سام که هیچی نیست پنل رو از سام گرفتف بره جلو فعلا بوق بزنه سام از تولید s6 به بعد عالی شد شما همون سیب رو بخر که هیچی بیشتر نداره

    • فقط واسه اینکه جایی میری کلاس بزاری که ایفون دارم افرین ???? اینم کف زدم بی نسیب نشی

  5. هرچند زیادم موافق اس 9 نبودم ولی از سامسونگ بهتر بود

  6. جفت از هم بدرترن اینا فقط پول مفت میخورن

  7. تو معیاره بعضی ها فقط باید به زیره ۶۰۰ $ فکر کنن پس مجبورن از ایفون متنفر باشن

  8. هیچ کدوم
    توی 5 معیار اصلی آیفون جلوی وی 30 پلاس ال جی لنگ انداخته
    در مورد گلکسی اس 9 هم که عالم و آدم میدونن چیزی جز همون گلکسی اس 8 نیست که تو مقایسه ها هیچ حرفی جلوی وی 30 پلاس نداشته

    • درسته گوشی ال جی وی 30 گوشی خوبیه ولی برند الجی همیشه ریسک میکنه و همین باعث میشه که طوری که فروشش اونجوری که انتظار داره نباشه مثلا یه بار پردازنده نسل قدیمی میندازه فقط واسه اینکه گوشیشو زودتر معرفی کنه یه بار رم پایین و… یا مثلا یه شرکت مثل اچ تی سی که حتی پیش بینی شده که ورشکست شه چراشو نمیدونم حالا ولی درکل حرفم اینه اینکه میگین گوشی اس 9 سامسونگ همون اس 8 یه خورده بی انصافیه چرا که قابلیت های سخت افزای و نرم افزاریش خیلی بهتر شدن مثلا دوربینش که دارای دیافراگم متغیره یا قابلیت اموجی سه بعدی ولی کلا بخوایم بگیم واقعا نباید قیمتش خیلی گرونتر باشه این بی انصافیه در کل هر برندی خودش تعیین میکنه که قیمت چطور باشه و سود و ضررشم واسه خودشه شما چرا اینجا با هم بحث میکنین قرار نیست که به طرفداراش پورسانت بدن به نظر من هرکی قیمت ملاک نبود واسش بره یه گوشی از هر برندی که خواست نسخه گلد واقعیشو بخره هرکیم پول نداشت تحقیق کنه ببینه با خریدن چه گوشی بهترین امکانات با هزینه ای که پرداخت میکنه نسیبش میشه