سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5

ال جی و گلدیران از سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5 در ایران رونمایی کردند

سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5 ال جی توسط شرکت‌های ال جی الکترونیکس و گلدیران در تهران رونمایی شد. این محصول، پیشرفته‌ترین سیستم تهویه گرمایش و سرمایش ال جی محسوب می‌شود.

شرکت‌های ال جی الکترونیکس و گلدیران روز پنجشنبه سه اسفندماه از جدیدترین محصول تهویه صنعتی ال جی یعنی MULTI V 5 رونمایی کردند. این محصول در حضور مدیران شرکت‌های ال جی و گلدیران و اهالی رسانه در هتل پارسیان آزادی به نمایش گذاشته شد و قابلیت‌های متنوع و خاص آن برای علاقه‌مندان تشریح شد.

سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5

مدل MULTI V 5 یکی از پیشرفته‌ترین سیستم­‌های تهویه مطبوع روز دنیا و از سیستم­‌های VRF محسوب می‌شود. این سیستم یکی از کم‌مصرف‌ترین سیستم‌­های تهویه مطبوع است که از طریق مبرد R410A، سرمایش و گرمایش فضای مورد نظر را تأمین می­‌کند. این سیستم شامل یک یونیت خارجی بوده که قابلیت اتصال به چند یونیت داخلی را داشته و قابلیت لوله‌کشی طولانی تا 110 متر ارتفاع و 1000 متر در مجموع را دارد.

سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5

سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5 بالاترین راندمان انرژی را دارد

بر اساس استاندارد Eurovent، سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5 بالاترین راندمان انرژی در جهان را به خود اختصاص داده است. همچنین در مدل  MULTI V 5 این امکان وجود دارد که با توجه به نیاز پروژه و کاربری‌های متفاوت، شرایط دمایی مختلف را در فضاهای مجزا با یک دستگاه ایجاد کنیم. با استفاده از این فناوری و به‌کارگیری سیستم بازیافت انرژی می­‌توان همزمان و با استفاده از یک یونیت خارجی در یک فضا سرمایش و در فضای دیگر گرمایش ایجاد کرد. این امر باعث شده تا این فناوری در پروژه­‌های هتلی، بیمارستانی، اتاق­‌های سرور و ساختمان­‌هایی با معماری سرتاسر شیشه کارایی بسیار بالایی داشته باشد.

سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5

شرکت ال جی جهت کاهش مصرف انرژی و افزایش قابلیت کارکرد سیستم­‌های تهویه مطبوع خود از کمپرسورهای اینورتر بهره می­‌گیرد. کمپرسورهایی که ساخت کمپانی ال جی بوده و دارای گواهی ثبت اختراع هستند. شرکت ال جی از یاتاقان‌هایی که در صنایع هواپیماسازی به کار می­‌رود بهره برده و طول عمر کمپرسور را افزایش داده است. همچنین این شرکت با استفاده از فناوری HiPORTM (برگشت پرفشار روغن) باعث کاهش اتلاف انرژی در برگشت روغن و افزایش راندمان کمپرسور شده است. به علاوه جهت افزایش مقاومت در برابر رطوبت و محیط‌­های اسیدی، در کندانسور این دستگاه از روکش خاصی (Black Fin) استفاده شده است که قابلیت اطمینان کارکرد سیستم را در محیط های خورنده افزایش می‌دهد.

سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5

شرکت ال جی از مفاهیم طبیعی برای ساخت فن در سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5 بهره گرفته است؛ به این صورت که با الهام از شکل پره‌دار بال نهنگ و شیارهای موجود بر روی صدف دریایی فن کندانسورها را طوری طراحی کرده است که کمترین افت فشار، بالاترین حجم هوا و حداقل مصرف انرژی را داشته باشد.

سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5

این محصول توسط شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع صنعتی ال جی در ایران عرضه می‌شود. این شرکت با تأمین کالای با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مستمر به بهترین شکل ممکن رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

سیستم تهویه مطبوع MULTI V 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چرا انحصاریه؟ هیچ به این جمله فکر کردین تابحال؟ من میدونم ال جی در انحصار کیه تو ایران.

  2. بازار الجی هم شده ایران هی جنس چرت بده ما

  3. ایول ال جی برند محبوب من