کنگره جهانی موبایل mwc 2018

پوشش ویژه گجت نیوز از کنگره جهانی موبایل ، نمایشگاه MWC 2018

کنگره جهانی موبایل 2018 به زودی آغاز می‌شود. در ادامه اطلاعاتی درباره نمایشگاه MWC 2018 ارائه کرده و سپس نحوه پوشش بزرگترین رویداد موبایلی سال توسط گجت نیوز را تشریح می‌کنیم.

همایش جهانی گوشی همراه یا کنگره جهانی موبایل که با نام نمایشگاه MWC 2018 شناخته می‌شود، از سال 1987 همه سال برگزار شده و به عنوان بزرگترین رویداد موبایلی دنیا شناخته می‌شود. در این رویداد تعداد زیادی گوشی هوشمند، تبلت و دیگر انواع گجت‌ها معرفی خواهند شد. علاوه بر گوشی‌سازان، اپراتورهای تلفن همراه، تولیدکنندگان نرم‌ افزار و همچنین فروشندگان این دسته از دستگاه‌ها نیز در کنگره جهانی موبایل حضور دارند. محل برگزاری آن، شهر بارسلون اسپانیا است.

اگرچه در دنیای الکترونیک و دیجیتال، CES به عنوان بزرگترین نمایشگاه شناخته می‌شود، اما کاربران علاقه‌مند به گجت‌های همراه همچون گوشی های هوشمند، تبلت ها و ساعت های هوشمند، به خاطر تمرکز داشتن کنگره جهانی موبایل بر روی این دسته از محصولات، علاقه بیشتری به آن نشان می‌دهند.

خوشبختانه بیشتر شرکت‌ها، روز و ساعت برگزاری رویدادهای اختصاصی خود در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 را پیشتر اعلام کرده‌اند. به همین دلیل اکنون می‌دانید در چه روز و ساعتی می‌توانید رویداد معرفی محصولات برند مورد علاقه‌تان را دنبال کنید. نحوه حضور شرکت‌های مطرح در کنگره جهانی موبایل را در مطلب زمانبندی کنفرانس شرکت ها در نمایشگاه MWC 2018 نیز درج کرده‌ایم.

شرکتزمان برگزاری رویداد
هواوییکشنبه ششم اسفند ساعت 16:30
نوکیایکشنبه ششم اسفند ساعت 18:30
سامسونگیکشنبه ششم اسفند  ساعت 20:30
سونیدوشنبه هفتم اسفند ساعت 11:00
ایسوسسه شنبه هشتم اسفند ساعت 22:00

پوشش خبری کنگره جهانی موبایل

گجت نیوز همانند سال‌های گذشته، به طور ویژه تمامی اخبار مربوط به این رویداد بزرگ را پوشش خواهد داد، همانطور که تاکنون نیز تمامی اخبار پیرامون نمایشگاه MWC 2018 را منتشر کرده است. تمامی اخبار مربوط به کنگره جهانی موبایل 2018 را می‌توانید از لینک زیر دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ممنون از گجت نیوز بابت تمامی زحماتی که میکشین

  2. دسخوش به گجت نیوز
    یکشنبه 6 با شماییم

  3. منتظر خبر های شما و پوشش سایت گجت نیوز هستیم