پرچمدار سال 2018 هواوی

نام قطعی پرچمدار سال 2018 هواوی مشخص شد

نام اصلی پرچمدار سال 2018 هواوی مشخص شد. تا پیش از این درباره انتخاب از میان دو نام هواوی پی 11 (Huawei P11) و هواوی پی 20 (Huawei P20) اطمینان نداشتیم، اما اکنون می‌دانیم پرچمدار آتی سری P برترین گوشی‌ساز چینی با چه نامی معرفی خواهد شد.

هواوی سرانجام اعلام کرد پرچمدار سال 2018 این شرکت از سری P که قرار است جانشین پی 10 شود، هواوی پی 20 خواهد بود. به همین ترتیب مدل‌های دیگر پی 20 پلاس (پرو و لایت) نام خواهند گرفت. متاسفانه خبری از رونمایی آن‌ها در نمایشگاه MWC 2018 نیست و بعد از اتمام آن، در رویدادی جداگانه در شهر پاریس معرفی می‌شوند.

با توجه به غایب بودن پرچمداران اصلی هواوی و ال جی در کنگره جهانی موبایل، اکنون همه تمرکزها بر روی سامسونگ قرار گرفته است. پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا، سال گذشته و به خاطر زمان‌بر شدن فرآیند تست باتری‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، در نمایشگاه MWC غایب بود. اما امسال تصمیم به بازگشتی شکوهمند دارد.

پرچمدار سال 2018 هواوی

پرچمدار سال 2018 هواوی پی 20 نام دارد

به نظر می‌رسد پرچمدار سال 2018 هواوی و ال جی نیز به همین دلیل در این رویداد غایب هستند. این دو شرکت از هم‌اکنون متوجه تمرکز رسانه‌های خبری بر روی گلکسی اس 9 شده‌اند، به همین دلیل دوست ندارند پرچمدارشان زیر سایه آن نادیده گرفته شود. مدت‌ها قبل گفته شد هواوی با جهش در نحوه نام‌گذاری پرچمداران سری P، جانشین پی 10 را به جای پی 11، پی 20 نام‌گذاری می‌کند. صحت این مسئله با توجه به انتشار شایعاتی پیاپی درباره محصولی با نام هواوی پی 11 در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما این شرکت چینی به صورت رسمی، نام جانشین پرچمدار سری P سال 2017 را اعلام کرد.

پرچمدار سال 2018 هواوی

در تیزر کوتاهی که درباره پرچمدار سال 2018 هواوی منتشر شده است، تصویری از شهر پاریس، عبارت هواوی پی 20 و تاریخ “27-03-2018” دیده می‌شود. اگر این تاریخ یعنی بیست و هفتم مارس زمان رونمایی محصولات جدید خانواده P20 باشد، باید در هفتمین روز سال 1397 به تماشای رویدادی معرفی آن‌ها بنشینیم.

جذاب‌ترین نکته درباره پرچمدار سال 2018 هواوی که عدم معرفی آن در کنگره جهانی موبایل را تلخ می‌کند، مجهز شدن به دوربین سه گانه است. اگرچه تصاویر واقعی هواوی P20 و P20 لایت نشان داد در این دو مدل خبری از چنین دوربینی نیست، اما جدیدترین رندرهای هواوی پی 20 پلاس دوربین سه گانه آن را نشان دادند. پس هنوز احتمال تبدیل شدن این شایعه به واقعیت وجود دارد.

به عنوان دیگر مشخصات فنی دستگاه‌ها (به جز مدل لایت) که تقریبا از آن‌ها مطمئن هستیم می‌توان به قدرت گرفتن از تراشه کارین 970 مجهز به واحد شبکه عصبی، وجود دو نسخه با 6 گیگابایت و 8 گیگابایت رم و همچنین مجهز شدن به اندروید 8 اوریو و یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. البته از آنجایی که باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی جزو شناسه‌های اصلی محصولات سری Mate است، ممکن است هواوی آن را منحصر به محصولات همین سری نگه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. واقعا معجزه بود از هواوی

  2. این پی بیست خیلی داغون بود اول خیلی اسمش بزرگ شد یه دفعه خراب کرد

  3. مشخصات این گوشی هم اعلام شده؟

  4. هواوی کلا اگه ولش کنی همه گوشی هاشو پرچمدار اعلام می کنه کی به کیه !
    اگه آیفون پرچمداره اگه وی 30 پلاس پرچمدار دیگه کلا هواوی باید بی خیال این اسم بشه