گوشی مفهومی ویوو

گوشی مفهومی ویوو اپکس در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد شد

گوشی مفهومی ویوو به نام اپکس (Apex) به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد شد. این محصول یک گوشی با نمایشگر تمام صفحه است و هیچ‌گونه حاشیه ای در صفحه نمایش آن وجود ندارد.

زمانی که شیائومی گوشی می میکس را رونمایی کرد کسی انتظار فراگیر شدن طراحی آن را در سال های بعد نداشت. اما این شرکت چینی با مدل مفهومی می میکس راه را برای تولید گوشی‌هایی با صفحه نمایش فول اسکرین باز کرد. درست چیزی شبیه به همین مساله را ویوو امسال در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد. گوشی مفهومی ویوو که با نام اپکس شناخته می شود، دارای صفحه نمایش فول اسکرین بوده و هیچ‌گونه حاشیه صفحه نمایشی ندارد.

بر اساس تصاویر تبلیغاتی، گوشی مفهومی ویوو هیچ‌گونه فضای اضافه در صفحه جلویی ندارد. بنابراین اپکس می‌تواند بهترین گوشی فول اسکرین جهان از نظر طراحی شناخته شود. روی پوستر تبلیغاتی این محصول نوشته شده: آینده را باز کنید!

گوشی مفهومی ویوو

شعار نشان‌دهنده این است که گوشی مفهومی ویوو با کمترین حاشیه صفحه ممکن رونمایی خواهد شد و از تکنولوژی های زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. البته اولین گوشی که به سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز بود ویوو ایکس 20 پلاس یو دی (Vivo X20 Plus UD) است بنابراین انتظار می‌رود که ویوو برای پرچم‌دار بعدی خود نیز از این تکنولوژی استفاده کند.

پیش از این، زمانی که تصاویری از گوشی‌های ناشناخته ویوو در فضای مجازی لو می‌رفت، آیکون “نیمه صفحه” در آن مشاهده می‌شد. ازآنجایی‌که این آیکون تصویر سنسور تشخیص اثر انگشت نیز داشت، بسیاری بر این گمان بودند که ویوو می‌خواهد از تکنولوژی جدید سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی کند و به جای استفاده از مکان مخصوصی از صفحه نمایش، نیمی از آن را به این کار اختصاص دهد.

همچنین تصاویر و شایعات دیگری از ویوو ایکس پلی 7 نیز به دست رسیده است. احتمال دارد که ویوو اپکس همان ایکس پلی 7 باشد، اما تصاویر لو رفته از ایکس پلی 7 چیز دیگری را نشان می‌دهد و این گوشی احتمالا سری جدید نسل گوشی‌های ایکس پلی ویوو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مشکوکه خیلی خیلی
    مفهومی نیست مشکوکه

  2. هیچیش که معلوم نیست خخخ

  3. به تصاویر لو ر فته نمیشه اعتماد کرد