آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد

آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد و دو گوشی سونی دیگر منتشر شد

آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد و همچنین اکسپریا ایکس زد اس و اکسپریا ایکس پرفورمنس منتشر شد. کاربران مدل‌های یاد شده باید هر چه زودتر وضعیت دریافت این‌ به‌روزرسانی را کنترل کرده و آن را نصب کنند، چرا که پای برطرف کردن چند مشکل و ایراد امنیتی جدی در میان است.

بخش موبایل سونی مشغول انتشار یک آپدیت نرم افزاری بسیار مهم برای تعدادی از گوشی های خود است. بعد از این که اکسپریا ایکس زد پریمیوم یک پچ بابت رفع دو مشکل “Spectre” و “Meltdown” دریافت کرد، اکنون نوبت به گوشی های اکسپریا ایکس زد، اکسپریا ایکس زد اس و اکسپریا ایکس پرفورمنس رسیده است. کاربران این دستگاه‌ها باید تاکنون بیلد 47.1.A.12.75 را دریافت کرده باشند.

در این آپدیت پچ امنیتی ماه فوریه سال 2018 نیز گنجانده شده که به لطف آن آسیب‌پذیری‌های پردازنده دستگاه‌ها رفع می‌شود. اگرچه آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد ، اکسپریا ایکس زد اس و اکسپریا ایکس پرفورمنس نزدیک به 120 مگابایت حجم دارد، اما به جز موارد مطرح شده، بعد از دریافت تغییر دیگری در سیستم عامل و یا رابط کاربر اعمال نخواهد شد. هر دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته گوشی ها این ‌به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سونی حتی میتوهنه از ایفون بهتر باشه ولی خب نمیدونم چرا اینقدر بد سلیقه س

  2. قربون اون حاشیه های عظیمت ما که حسود نیستیم

  3. ببینید نه باگی داره ن چیزی
    به این میگم شرکت مورد اطمینان