آنتی ویروس

کدام آنتی ویروس بالاترین امنیت را دارد ؟

آنتی ویروس اف سکیور امروز پس از 30 سال ارائه امنیت به عنوان قابل اطمینان‌ترین آنتی ویروس میان متخصصان شناخته می‌شود.

اف سکیور F-Secure شرکتی معتبر و قدرتمند در کشور فنلاند می‌باشد که از سال 1988 در زمینه تولید محصولات امنیت سایبری از جمله آنتی ویروس فعالیت دارد. آنتی ویروس اف سکیور در شش سال اخیر همواره به عنوان قدرتمندترین آنتی ویروس رده سازمانی جهان در تست‌های AV-Test معرفی شده است.

شاید کمتر کمپانی امنیتی در دنیا وجود داشته باشد که به اندازه اف سکیور به پیچ و خم‌های مسیر آشنا باشد. این کمپانی به ده‌ها هزار سازمان و میلیون‌ها نفر در دنیا خدمت‌رسانی می‌کند و  با دارا بودن بیش از 1000 کارمند و 25 دفتر رسمی و لابراتور در سراسر دنیا همواره در جستجوی نوآوری و ارائه راهکارهای نوین امنیتی می‌باشد.

اف سکیور با ارائه محصولات امنیتی با بهترین کیفیت ممکن به بیش از 100 کشور از جمله کشورهای اروپایی و 200 اپراتور برتر دنیا همواره شرکتی پیشرو در امنیت آنلاین بوده است. همچنین شرایط و سیاست‌های فنلاند و جدایی آن از بازی‌های سیاسی، آنتی ویروس اف سکیور را به یکی از قابل اعتمادترین محصولات امنیت سایبری برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیاز به اعتماد در کنار بهترین امنیت را دارند تبدیل کرده است.

کارشناسان فنی F-Secure بیشتر از هر شرکت امنیتی اروپایی دیگر در مطالعات و شناسایی جرایم سایبری فعالیت کرده‌اند. فناوری بسیار پیشرفته کمپانی اف سکیور با استفاده از تجربیات نیروی انسانی و افزودن تکنولوژی یادگیری ماشین باعث پویایی بیش از گذشته در این شرکت امنیتی شده است.

این کمپانی به صورت رسمی توسط شرکت سایسک در ایران ارائه و توزیع می‌شود. نمایندگان این کمپانی آموزش‌های فنی لازم را دیده و دارای مدارک امنیتی، فنی و فروش می‌باشند. شرکت سایسک (Cysec) به عنوان نماینده فروش رسمی آنتی ویروس اف سکیور در ایران به مناسبت تولد 30 سالگی این آنتی ویروس محبوب تخفیف‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد.

در  این جشنواره تمامی شرکت‌ها و افرادی که آنتی ویروس F-Secure خریداری می‌کنند 6 ماه لایسنس رایگان دریافت می‌کنند. همچنین اگر سازمان یا کاربری آنتی ویروس 2 ساله خرید کند شرکت 1 سال لایسنس رایگان نیز به آن اضافه می‌کند و این محصول امنیتی را 3 ساله صادر می‌کند.

آنتی ویروس

با سایسک بهترین آنتی ویروس تحت شبکه را تجربه کنید

آیا به دنبال بهترین آنتی ویروس تحت شبکه هستید؟ زمانی که در حال انتخاب آنتی ویروس یا به عبارت بهتر اندپوینت سکیوریتی برای شرکت خود هستید، در واقع در حال انتخاب یک شریک برای تجارت خود هستید که به شما برای مدیریت امنیت سازمان کمک کند. شما به آن برند و فروشنده آن برند اعتماد می‌کنید و به آنها اجازه می‌دهید که تکنولوژی لازم برای محافظت از مهم‌ترین اطلاعات و ابزار شرکتتان را فراهم کنند.

همچنین شما توقع دارید که در هر زمان که به کمک و پشتیبانی آنها نیاز دارید آنها آماده و حاضر باشند. شما و سازمان شما به دنبال تولیدکننده‌ای می‌گردید که همواره خود را برای مقابله با جرایم سایبری تکامل دهد، و بتواند جدیدترین تکنولوژی‌های روز را برای مقابله با مجرمان سایبری فراهم کند.

چنانچه مشکلات پیچیده امنیتی مانند دزدیده شدن اطلاعات و یا  هدف شدن در مقابل حملات سایبری گریبان شما را گرفته باشد، نیاز به شرکتی دارید که به شما خدمات سریع، مستقیم و بی واسطه بدهد.

آنتی ویروس تحت شبکه اف سکیور شامل لایه‌های متعدد امنیتی مانند ضد ویروس ، ضد باج افزار ، فایروال پیشرفته ، مدیریت دستگاه های اکسترنال ، مدیریت وصله های نرم افزارها ، بانکداری امن ، جلوگیری از حملات هدفمند و DDoS ، اسکن ترافیک اینترنت ، کنترل نرم افزارهای داخل شبکه ، راهکارهای اختصاصی موبایل و شبکه های پراکنده و بسیاری قابلیت دیگر را در خود دارد.

آنتی ویروس خانگی اف سکیور

آنتی ویروس خانگی اف سکیور نیز یکی از قوی‌ترین و سبک‌ترین محصولات امنیتی در دنیای امنیت می‌باشد. کاربران کامپیوترها و موبایل‌ها می‌توانند با خرید آنتی ویروس اف سکیور نه تنها از تخفیفات آن استفاده کنند بلکه از دنیای دیجیتال و مجازی خود توسط مطمئن‌ترین نرم افزار امنیتی محافظت کنند.

سایسک ؛ خرید اینترنتی آنتی ویروس اف سکیور

بهترین و مطمئن‌ترین راه برای استفاده از آنتی ویروس اف سکیور مراجعه به فروشگاه اینترنتی سایسک cysec.ir است.

همچنین جهت مشاوره و سفارش آنتی ویروس اف سکیور می‌توانید با شماره تلفن 57814 – 021 تماس بگیرید و به راحتی از خدمات، پشتیبانی و محصولات مطمئن شرکت سایسک استفاده نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. میشه واسه من معنی کنین ویروس یعنی چی؟؟؟؟ مگه ماله قدیما که پی سی داشتیم نبود؟؟؟؟?

  2. اقای گجت نیوز پول میگیرید تبلیغ کنید ، تا اینجا مشکلی نیست
    ولی حقیقت رو جا به جا نکنید بهترین انتی ویروس ها برای تشخیص و امهای ویروس کسپراسکای و بیت دیفندر هستند
    اف-سکیور جز 10 تای اول هست ولی بهترین ؟!

  3. من آنتی ویروس ها رو می شناسم و همیشه اسم F-Secure رو توی نتایج تست ها میدیدم اما فکر نمی کردم که تو ایران نمایندگی داشته باشه. توی تست ها همیشه بالاست. پیشنهاد میکنم قبل از اینکه نظر خودتون و اعلام کنید نتایج تست های بین المللی رو نگاه کنید

  4. ما که از انتی ویروس نود سی دو اونم کرک شده استفاده میکنیم راضی هم هستیم

  5. سایسک دقیقا این انتی ویروسو باید تجربه کنید عالیه

  6. اصلا ویروس چی هست؟ اخه من همه چیم ای او اس هستش با این واژه ها غریبم

  7. چه قد پول گرفتین که این متن رو بنویسین ؟ اف سکیور جز انتی ویروس های که بیشترین مقدار تشخیص اشتباه ویروس رو داره در نتیجه به درد نمیخوره ، بیت دفندر و کسپراسکی و اویرا و اواست خوب هستن