مشخصات هواوی نوا 3 به همراه عکس های گوشی جدید هواوی منتشر شد

مشخصات هواوی نوا 3 به همراه عکس های گوشی جدید هواوی منتشر شد

به تازگی مشخصات هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) در وب‌سایت TENNA لیست شده که عکس ها و امکانات فنی گوشی جدید هواوی را به تصویر می‌کشد. این اسمارت فون میان رده در کنار گوشی های پرچمدار سال 2018 هواوی در هفته‌های پیش رو معرفی می‌شود.

هواوی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) از سری جدید گوشی های هواوی پی 20 (Huawei P20) رونمایی خواهد کرد. تاکنون مشخص شده که این خانواده از پرچمداران هواوی، شامل 3 مدل خواهند بود؛ اما بر اساس اطلاعات جدید، این کمپانی چینی قرار است در کنار دردانه‌های خود، چند اسمارت فون دیگر از سایر خانواده‌هایش را نیز معرفی کند.

روز گذشته بود که مشخصات و عکس های هواوی انجوی 8 (Huawei Enjoy 8) را منتشر کردیم. حال به تازگی گوشی دیگری از این برند چینی توانسته گواهی‌های لازم را از رگلاتوری TENNA دریافت کند. این موبایل جدید هواوی، با شماره مدل FLA-AL00 ظاهر شده که بر اساس اطلاعات قبلی، هواوی نوا 3 نام دارد؛ گوشی هوشمندی که پیش از این نیز در دو مدل FLA-AL10 و FLA-AL30 در تنا لیست شده بود. نسخه اول به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و نسخه دوم با مشخصات متفاوتی عرضه می‌شود.

مشخصات هواوی نوا 3

هواوی نوا 3 دارای صفحه نمایش 5.93 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل است؛ نمایشگری که از ادامه تولید محصولاتی با صفحه نمایش 18:9 خبر می‌دهد. این موبایل میان‌رده، همچنین از پردازنده های‌سیلیکون کایرین 659 با سی‌پی‌یو 8 هسته‌ای 2.36 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2 قدرت می‌گیرد.

عکس های نوا 3 نشان می‌دهد که این اسمارت فون به 4 دوربین (دو دوربین دوگانه) مجهز خواهد شد؛ در قاب عقب، دوربینی با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی جا خوش کرده‌اند و دوربین سلفی نیز دارای لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی (جهت گرفتن تصاویر پرتره) است.

حافظه داخلی گوشی نوا 3 هواوی با استفاده از یک کارت حافظه microSD قابل افزایش خواهد بود و سیستم عامل آن نیز قطعا اندروید 8 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 است. از دیگر مشخصات هواوی نوا 3 می‌توان به سیستم‌های ارتباطی نظیر 4G VoLTE، وای‌فای 802.11 a/b/g/n، بلوتوث 4.2 و جی‌پی‌اس اشاره کرد. ابعاد اسمارت فون 157.2 در 75.3 در 7.89 میلیمتر است و وزنی معادل 170 گرم دارد. گوشی جدید هواوی نوا 3 به باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد و در سه رنگ طلایی، مشکی و آبی روانه بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دوگانه بودن دوربین جلوش نمیدونم باید تست کرد تا ببینم چطوریه کیفیتش

  2. عالیه چهار دوبینهههه

  3. هواوی چینی عین خودشون همشون شبلیه همه هم آدماش هم گوشی هاش خخخ