سورپرایز سونی در کنگره جهانی موبایل ؛ آیا انقلاب ژاپنی در راه است؟

سورپرایز سونی در کنگره جهانی موبایل 2018 ؛ آیا انقلاب ژاپنی در راه است؟

سونی در کنگره جهانی موبایل سال 2018 بارسلون (MWC 2018) از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. در این بین، یکی از گوشی های جدید سونی کمی متفاوت با سایرین است.

بر اساس شایعات گذشته، سونی در نمایشگاه MWC 2018 از دو گوشی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت (Xperia XZ2 Compact) رونمایی خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد کمپانی ژاپنی یک غافلگیری ویژه نیز برای طرفدارانش دارد.

حساب کاربری سونی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک در پست تازه‌ای از معرفی «سه مدل شگفت‌انگیز از گوشی های سونی اکسپریا» در نمایشگاه MWC 2018 خبر می‌دهد.

سورپرایز سونی در کنگره جهانی موبایل ؛ آیا انقلاب ژاپنی در راه است؟

اگرچه تصویر ضمیمه‌شده به این مطلب، گوشی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) را نشان داده است، اما همانطور که می‌دانید، این محصول در اواسط دی‌ماه سال جاری معرفی شده بود؛ پس احتمالا با عرضه جهانی آن پس از کنفرانس سونی در کنگره جهانی موبایل سال 2018 روبه‌رو هستیم.

سورپرایز سونی در کنگره جهانی موبایل بارسلون

سونی در پست فیس‌بوک خود به سه مدل اکسپریا اشاره کرده است که دو مدل از آنها قطعا سری جدید اکسپریا ایکس زد 2 هستند. پس محصول سوم چیست؟ آیا سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم را خواهیم دید یا با نسخه S مدل فعلی ملاقات خواهیم کرد؟ ممکن است گوشی میان‌رده جدیدی از ژاپنی‌ها ببینیم؟ جواب همه این سوال‌ها را پس‌فردا (7 اسفند 96) در گجت نیوز ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نمیدونم زیاد از اینکارا کرده سونی ولی باز ناامیدمون کرده نمونش همین یه ماه پیش

  2. منظورش از انقلاب چی هست اخه

  3. انقلاب که خیلی وقته کرده هنوزم بهترین گوشی قرنو داره ببین میخواد دیگه غوغا کنه

  4. خدا میدونه سونی میخواد چی رو کنه فقط قربون دستت یه دستی به سر و روی طراحیتم بکش