بهترین محصولات معرفی‌ شده نمایشگاه MWC در 10 سال گذشته

بهترین محصولات معرفی‌ شده نمایشگاه MWC در 10 سال گذشته

در آستانه برگزاری نمایشگاه MWC 2018، در این مطلب نگاهی داریم به بهترین محصولات معرفی‌ شده نمایشگاه MWC در 10 سال گذشته. یک نوستالژی دوست داشتنی برای عاشقان تکنولوژی.


در این مطلب نگاهی کلی به بهترین محصولات معرفی‌ شده نمایشگاه MWC در 10 سال گذشته خواهیم انداخت. البته در این محصولات هنوز هم مواردی وجود دارند که در ذهن ما باقی مانده‌اند. 10 سال زمان زیادی برای صنعت تولید گوشی‌های هوشمند است. مقایسه محصولات سال‌های گذشته کنگره جهانی موبایل بارسلون با محصولات جدید، بسیار جالب و دیدنی است.

نمایشگاه MWC 2017

به یک سال عقب‌تر بازمی‌گردیم. بسیاری از محصولات معرفی‌ شده در نمایشگاه MWC سال 2017 هنوز به طور واضح در ذهن ما هستند. گوشی ال جی جی 6 یکی از گوشی‌های هوشمندی بود که تغییرات زیادی را به وجود آورد. سامسونگ در رویداد سال گذشته نقش زیاد بزرگی نداشت و تنها گلکسی تب اس 3 را معرفی کرد. از طرفی هواوی با معرفی پی 10 و پی 10 پلاس موفق بود و هر دو گوشی ها را رنگ‌ها و امکانات جدید از جمله دوربین دوگانه معرفی کرد. در نهایت بلک بری کی وان دیده شد که به زیبایی، طراحی کلاسیک با کیبورد فیزیکی را در طراحی نوین درآمیخته بود.

نمایشگاه MWC 2016

گوشی هوشمند ال جی جی 5 با وجود جلب رضایت عمومی در زمان رونمایی نتوانست در سال 2016 آن‌طور که باید و شاید به اهداف خود در بازار جهانی برسد. از طرفی سامسونگ با رونمایی از گلکسی اس 7 و اس 7 اج در آن سال دست به کار بزرگی زد.

نمایشگاه MWC 2015

بدون تردید بهترین محصول معرفی‌ شده در نمایشگاه MWC سال 2015 متعلق به سامسونگ بود. سامسونگ گلکسی اس 6 و اس 6 اج با طراحی جدید که تا آن سال هیچ گوشی با چنین طراحی وارد بازار نشده بود توانست نظر همه را به خود جلب کند. در کنار آن اچ تی سی ام 9 یکی دیگر از گوشی‌های معرفی‌شده جالب نمایشگاه بود.

نمایشگاه MWC 2014

سامسونگ با رونمایی از پرچم‌داران خود نبض نمایشگاه را در دست گرفته بود. گلکسی اس 5 با قابلیت ضد آب بودن، یکی از بهترین محصولات معرفی‌ شده نمایشگاه  MWC در سال 2014 بود. در آن سال سونی نیز با معرفی اکسپریا زد 2 یکی دیگر از شرکت‌های موفق نمایشگاه به حساب می‌آمد.

نمایشگاه MWC 2013

در این نمایشگاه، ال جی با رونمایی اپتیموس جی پرو توانست خود را به جمع بزرگان دنیای گوشی‌های هوشمند ملحق کند. 5 سال از این رویداد گذشته اما از آن سال به بعد ال جی به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی در زمینه تولید دستگاه‌های هوشمند اندرویدی به حساب می‌آید. در کنار اپتیموس جی پرو، دو تبلت گلکسی نوت 8.0 و سونی اکسپریا تبلت زد رونمایی شدند.

نمایشگاه MWC 2012

مسلما یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند متعلق به نوکیا 808 است که در نمایشگاه MWC سال 2012 رونمایی شد. دوربین 41 مگاپیکسلی این گوشی در آن سال همه را انگشت به دهان گذاشت. در آن سال اچ تی سی نیز گوشی با بدنه پلاستیکی و قاب پلی کربنات اچ تی سی وان ایکس را معرفی کرد.

نمایشگاه MWC 2011

سامسونگ در سال 2011 از گلکسی اس 2 در MWC رونمایی کرد و این گوشی یکی از بهترین محصولات معرفی‌ شده نمایشگاه MWC بود. از طرفی ال جی اپتیموس 3D نیز با صفحه نمایش سه بعدی خود نظر بسیاری را جلب کرد. در آن سال سونی، پلی استیشن پی اس پی را با اکسپریا پلی معرفی کرد.

نمایشگاه MWC 2010

با پیشرفت روز افزون اندروید در آن سال، اچ تی سی لجند با طراحی منحصر به فرد و سیستم عامل اندروید معرفی شد و یکی از بهترین محصولات معرفی‌ شده MWC در سال 2010 بود . اچ تی سی در آن سال بسیار قدرتمند ظاهر شد و گوشی‌های اچ تی سی دیزایر و اچ تی سی اچ دی مینی خود را با سیستم عامل ویندوز فون معرفی کرد. سامسونگ با محصول ویو و سیستم عامل بادا نیز در این نمایشگاه حضور داشت.

نمایشگاه MWC 2009

نمایشگاه MWC سال 2009 آخرین روزهای قدرت ویندوز موبایل مایکروسافت بود. در این نمایشگاه اچ تی سی تاچ دیاموند 2، اچ تی سی تاچ پرو 2 که بهترین گوشی‌های ویندوز موبایل در آن زمان بودند معرفی شدند. اچ تی سی مجیک نیز در سال 2009 دومین گوشی اندرویدی معرفی‌شده توسط این شرکت بود. در سال 2009 گوشی‌هایی مثل اومنیا اچ دی و ال جی GD900 کریستال با سیستم عامل سیمبین نیز معرفی شدند.

نمایشگاه MWC 2008

تصور این که 10 سال پیش چه محصولاتی دنیای گوشی‌های هوشمند را پر کرده بودند کمی سخت است اما با نگاهی عمیق‌تر به آن سال می‌توانیم بفهمیم که این گذر زمان تا چه اندازه به پیشرفت گوشی‌های هوشمند کمک کرده است. معرفی گوشی‌های نوکیا ان 95 و ان 96 و عرضه آیفون پایانی بود بر حکمرانی نوکیا در آن سال‌ها. سونی نیز با معرفی گوشی سونی اریکسون اکسپریا ایکس 1 که سیستم عامل ویندوز موبایل داشت و همچنین رونمایی از سونی اریکسون w910 والکمن، در آن سال خودی نشان داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. رسما با یکی از بزرگترین رویدادهای مرتبط با حوزه تکنولوژی طرفیم

  2. 2008 چه خنده دار بودن

  3. هواوی توی چند سال اینجوری خود نمایی کرد ها