رندرهای جدید نوکیا 7 پلاس

رندرهای جدید نوکیا 7 پلاس طراحی این گوشی را از تمام زوایا نشان می‌دهند

در حالی که به کنگره جهانی موبایل نزدیک می‌شویم، رندرهای جدید نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) طراحی کامل این گوشی را از تمامی زوایا نشان می‌دهند. این گوشی ظاهرا در MWC 2018 معرفی خواهد شد.

نوکیا 7 پلاس یکی از گوشی های جذاب پروژه اندروید وان گوگل است که در کنگره جهانی موبایل هفته پیش رو رسما معرفی خواهد شد. چندی پیش یک تصویر از این گوشی در دنیای واقعی منتشر شد که قاب جلویی آن را نشان می‌داد. هفته گذشته نیز ایوان بلس رندرهای مخصوص روز رونمایی این گوشی را در حساب توییتری خودش منتشر کرد. حال شاهد انتشار رندرهای جدید نوکیا 7 پلاس هستیم که طراحی این گوشی را می‌توانند از تمامی زوایا نشان خواهند داد.

رندرهای جدید نوکیا 7 پلاس

رندرهای جدید نوکیا 7 پلاس رنگبندی این گوشی را تایید می‌کنند

نوکیا 7 پلاس نخستین گوشی اندروید وان از سوی شرکت اچ ام دی گلوبال است. رندرهای جدید نوکیا 7 پلاس تایید می‌کنند که این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید به فروش خواهد رسید. هر دو این مدل‌ها ضمنا از حاشیه‌های نارنجی رنگ و لوگو نوکیایی به رنگ نارنجی برخوردارند. این حاشیه‌های نارنجی رنگ را می‌توانید در اطراف دوربین و اسکنر اثر انگشت نیز مشاهده کنید که جذاب به نظر می‌رسند.

رندرهای جدید نوکیا 7 پلاس

گوشی نوکیا 7 که هم اکنون به عرضه می‌رسد، از طراحی ترکیبی فلز و شیشه برخوردار است. با این حال به نظر می‌رسد که در مدل جدید آن شاهد طراحی ترکیبی از آلومینیوم و سرامیک باشیم. این گوشی اندروید وان همچنین نخستین گوشی برند نوکیا است که از نسبت ابعاد 18:9 تصویر بهره می‌برد. ظاهرا یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح +FullHD بر روی قاب جلویی این گوشی تعبیه شده و از یک تراشه اسنپدراگون 660، رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی قدرت خواهد گرفت.

برای عکاسی سلفی، نوکیا یک سنسور 16 مگاپیکسلی را در قسمت جلویی گوشی تعبیه کرده، در حالی که قاب پشتی از دوربین دوگانه‌ای با دو سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی Carl Zeiss میزبانی می‌کند. نوکیا رابط کاربری این گوشی را مبتنی بر اندروید 8 اوریو طراحی کرده است و از دیگر ویژگی‌های آن باید به سیستم صوتی OZO Audio و حالت عکاسی Bothie اشاره کرد. باید انتظار قیمتی در حدود 492 دلار را برای گوشی Nokia 7 Plus داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. امسال،سال به ثمر نشستن میوه های درخت نوکیا هست با محصولات متنوع و خاطره انگیز برای ما طرف داران شرکت نوکیا

  2. خوشگله … حتما میخرمش