عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2

عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2 همراه با مشخصات فنی آن فاش شد

عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Sony Xperia XZ2) همراه با مشخصات فنی کلیدی آن پیش از شروع رسمی نمایشگاه MWC 2018 لو رفت. اولین گوشی بدون حاشیه سونی به زودی رونمایی خواهد شد!

در شرایطی که بسیاری از سازندگان فعال در حال کاهش حاشیه‌های صفحه گوشی های خود هستند، هم‌چنان سونی روی محصولاتی با نمایشگرهای مرسوم 16:9 کار می‌کند. ولی این موضوع، روز دوشنبه و در کنگره جهانی موبایل بارسلون به پایان خواهد رسید و سرانجام دو گوشی سونی اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت با نمایشگر بدون حاشیه پیش روی علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

مطابق با اطلاعات منتشرشده توسط فردی که شانس چند ساعت استفاده از این گوشی را داشته است، سونی اکسپریا ایکس زد 2 به صفحه نمایشی 5.7 اینچی و نسخه کامپکت آن به صفحه نمایشی 5 اینچی تجهیز خواهد شد. به علاوه، سازندگان از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 در کنار اندروید 8.0 اوریو بهره برده‌اند.

عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2 ابهامات مربوط به طراحی را برطرف می‌کند

سازندگان در طراحی این تلفن های هوشمند، از فریمی آلومینیومی با شیشه سه‌بعدی در هر دو طرف جلویی و پشتی بهره برده‌اند. به علاوه، نسبت صفحه به بدنه نیز بیشتر از تمام گوشی های قبلی سری اکسپریا سونی خواهد بود. این ترکیب با عرضه در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، سبز و صورتی کامل می‌شود. در مقابل، نسخه کامپکت نیز با بدنه‌ای از جنس پلی کربنات ضد خش روانه بازار خواهد شد. همان‌طور که حدس می‌زنید نیز از نمایشگرهای LCD و فول اچ دی این تلفن های هوشمند با پوشش گوریلا گلس 5 در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌شود.

در بخش پشتی، خبری از دوربین دوگانه نیست و مشابه اکسپریا XZ پریمیوم، سنسوری 19 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 با توانایی ضبط ویدیوهای 4K HDR و کلیپ‌های صحنه آهسته با وضوح Full HD در خدمت کاربران است. اکسپریا XZ2 کامپکت نیز با دوربینی قدرتمند اما سیستمی متفاوت به دست کاربران می‌رسد. مطابق با عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2 ، قاب پشتی میزبان اسکنر اثر انگشت هم هست.

سونی اکسپریا ایکس زد 2

از دیگر ویژگی‌های مهم سونی اکسپریا ایکس زد 2 می‌توان به باتری 3 هزار و 180 میلی‌آمپر ساعتی، اسپیکرهای استریو “S Force”، پورت یو اس بی نوع و پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد. سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت هم با یک باتری 2 هزار و 870 میلی‌آمپر ساعتی و تنها با سیستم شارژ سیمی عرضه می‌شود.

تصور می‌کنید در رویداد امسال شانس ملاقات با گوشی جدید سونی با نمایشگر اولد و 4K را هم خواهیم داشت یا محصولات پیش رو، تنها ستاره‌های کنفرانس ژاپنی‌ها هستند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. شبیحه گوشی های دهه 2012 شده داداش سونی برترین گوشی ایران از خواب پاشو :)))

  2. طراحیش مزخرفه مثل گوشیهای قدیمی

  3. نمیدونم چی بگم باید عکسای بیشتر بیرون بیاد.ظاهرا یه نسخه pro یا همون پریمیوم هم میخواد بده بیرون ببینیم اون چطوریه این ک خیلی عجیب نبود

  4. جای دوربین خیلی بده
    جای سنسور هم همینطور
    XZ pre بهتر بود

  5. فووووووووووق العادست حداقل از لحاظ ظاهری

  6. فکرنکنم واقعی باشه چون سنسور اثرانگشت خیلی پایینه

  7. هنز حاشیه بیشتر از گوشیهای دیگه است