فصل سوم گرند تور

زمان پخش فصل سوم گرند تور ؛ جرمی و رفقا به ایران می‌آیند

پس از پایان فصل دوم گرند تور حال همه به دنبال آن هستند که از زمان انتشار فصل سوم گرند تور (The Grand Tour) مطلع شوند. به نظر می‌رسد یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این بخش برای کاربران گجت نیوز، حضور تیم گرند تور در ایران خواهد بود.

سرانجام فصل دوم گرند تور که قرار بود در 12 قسمت عرضه شود، در یازدهمین قسمت خود به پایان رسید. در آخرین قسمت از فصل دوم این شو تلویزیونی سه مجری محبوب برنامه جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند در یک ماموریت بین‌المللی بشردوستانه شرکت کرده و اپیزود 11 این برنامه را به کمک به مردم مناطق محروم و فقیر موزامبیک پرداختند.

در آخرین قسمت فصل دوم گرند تور این سه مجری با یک مرسدس 200T، پیکاپ نیسان و موتور سیکلت TVS Star از پایتخت موزامبیک به سمت یک روستای کوچک به نام پینگو حرکت کردند تا برای مردم محروم این منطقه مقداری ماهی با خود حمل کنند. در این اپیزود خبری از استودیو داخل چادر، بخش Celebrity Face Off و تماشاگران نبود، بلکه این سه مجری از ابتدا تا انتهای ماموریت خود در مسیر بودند و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کردند. بدین ترتیب بود که پرونده فصل دوم گرند تور بسته شد.

اما حالا طرفداران این سریال تلویزیونی منتظر آن هستند که بدانند فصل سوم گرند تور چه زمانی پخش خواهد شد و باید منتظر تماشای چه چیزی در این فصل باشند.

فصل سوم گرند تور

زمان پخش فصل سوم گرند تور

فصل نخست این برنامه بین ماه‌های بهمن و اسفند پخش شد، اما فصل دوم به خاطر تصادف ناخواسته‌ای که برای ریچارد هموند در حین ضبط برنامه اتفاق افتاد با کمی تاخیر پخش شد. حال ما انتظار داریم بار دیگر انتشار فصل سوم گرند تور بدون تاخیر خاصی و بین ماه‌های بهمن و اسفند سال 97 انجام شود. البته لازم به ذکر است که این سه مجری قصد دارند در اواسط سال 2018 میلادی یک اپیزود ویژه به نام “Columbia Special” را منتشر کنند.

گرند تور در فصل 3 به ایران می‌آید

اما فصل سوم برنامه زمانی برای ما جذاب می‌شود که بر اساس شایعات، ظاهرا تیم فیلمبرداری این برنامه قصد دارند یک اپیزود از فصل 3 را در کشورمان ایران ضبط کنند. این سه مجری زمانی که برنامه‌ی تخته گاز را نیز از شبکه بی بی سی پخش می‌کردند بسیار علاقه‌مند به حضور در ایران بودند، اما بنا به دلایلی این کار عملی نشد. حال با آغاز به کار برنامه گرند تور در آمازون، به نظر می‌رسد دیگر هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد و باید انتظار داشته باشیم یکی از اپیزودهای فصل سوم گرند تور در یکی از شهرهای ایران ضبط شود.‌ در هر صورت امیدواریم که این خبر به واقعیت تبدیل شود.

این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که ما تا بدین لحظه از فصل 3 گرند تور در دست داریم. گجت نیوز طبق روال دو فصل گذشته، تمامی قسمت‌های فصل سوم این شو مخصوص عاشقان خودرو را نیز به صورت رایگان، همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و با لینک‌های مستقیم در اختیار کاربران محترم قرار خواهد گذاشت.

پخش فصل 3 برنامه گرند تور آغاز شد، لیست قسمت های جدید :