بیل گیتس

بیل گیتس به خرید دو چیز عجیب بعد از میلیاردر شدن اعتراف کرد!

بیل گیتس حدود سی سال پیش به جمع میلیاردرها پیوست و با گذشت زمانی کوتاه، به صدر جدول ثروتمندترین افراد جهان رسید. او مدعی شده بعد از دست پیدا کردن به پول زیاد، دو چیز عجیب خریداری کرده است.

بیل گیتس هفته گذشته، در یک برنامه برای نخستین مرتبه به گفتگو با الن دی جنرس (Ellen DeGeneres) نشست و طی آن مطالب جالبی بیان کرد. وی موسس مایکروسافت و مدیر عامل پیشین این شرکت بوده و اکنون بیشتر وقت خود را صرف موسسه خیریه بیل و ملیندا گیتس می‌کند.

بیل گیتس برای مدت زمانی طولانی در بالای لیست ثروتمندترین افراد قرار داشت. جف بزوس بعد از این که برای مدتی تقریبا طولانی وی را در این جدول دنبال می‌کرد، سرانجام از او جلو زد. در حال حاضر، موسس و مدیر عامل قبلی مایکروسافت به عنوان دومین مرد ثروتمند دنیا شناخته می‌شود.

این فرد به طور رسمی وقتی که 31 سال داشت به جمع میلیاردرها پیوست. او اکنون 62 سال سن دارد. در آن زمان بیس گیتس را به عنوان جوان‌ترین میلیاردر در تاریخ می‌شناختند. او گفت در حال حاضر چیزهای عجیب و غریب زیادی در مایملک خود ندارد، به همین دلیل وضعیت زندگیش بعد از میلیاردر شدن تغییر چندانی نکرده است! بیل در زمان اوج کار خود، بیش از هر چیزی به حقوق و دستمزدهای کارمندانش اهمیت می‌داد، چرا که می‌دانست آ‌ن‌ها باید از خانواده‌های خود حمایت کنند.

بیل گیتس

دو خرید عجیب بیل گیتس

اما به نظر شما، دو چیز عجیبی که موسس مایکروسافت بعد از ثروتمند شدن خریداری کرده چه بوده است؟ او مرد صاف و ساده‌ای است، پس احتمالا حدس و گمان‌های شما درباره این موضوع به احتمال زیاد اشتباه بوده است. در واقع “عجیب”، تعبیری است که خود او از دو خریدش دارد. خرید یک دستگاه اتومبیل پورشه و یک هواپیمای شخصی دو خرید عجیب بیل گیتس بعد از ثروتمند شدن به عقیده خود او بوده‌اند. گفتنی است آقای گیتس، پیشتر از جت شخصی خود با عنوان لذت گناه‌آلود و تفریح بسیار بزرگ یاد کرده بود!

پیشتر نیز گفته شده بود بیل گیتس مالک یک دستگاه Bombardier BD-700 Global Express با ظرفیت حمل 19 نفر و ارزش 40 میلیون دلار است. با وجود عجیب خطاب کردن خرید پورشه و هواپیمای شخصی توسط بیل، به نظر چیزهای واقعا عجیب‌تری در منزل وی وجود دارد!

او در منزل خود دارای یک اتاق ترامپولین است! منزلی که از آن صحبت می‌کنیم، در مدینای واشینگتن قرار داشته و 125 میلیون دلار ارزش دارد. خانه دومین مرد ثروتمند دنیا، کمتر از یک مایل با منزل ثروتمندترین مرد دنیا و دومین ثروتمند بزرگ پیشین یعنی جف بزوس فاصله دارد. البته او ادعا می‌کند اتاق ترامپولین مخصوص سه فرزندش است، چرا که با وجود افزایش سن، همچنان آن را دوست دارند.

Bombardier BD-700 Global Express

همانطور که می‌بینید، بیل گیتس به عنوان ثروتمندترین مرد دنیا برای سالیان طولانی، خرید یک دستگاه پورشه و هواپیمای شخصی که بسیاری از افراد دارای درآمدهای کمتر نیز مالک آن‌ها هستند را عجیب خطاب می‌کند! علت این امر، ساده زیستی او و تمرکز داشتن بر روی امور بشردوستانه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

26 دیدگاه

  1. کلا هر کسی که پولداره دوست داره با گفتن حرفهای وکارهای مزخرف خودشو انسان دانا و عاقل و پیشرو معرفی کنه . بکی هم این بیل گیتس هستش زیاد حرفهای مفت و جرت میزنه . کلا میخواد ثابت کنه که اره با یه دلار هم میشه پولدار شد و من کردم و شد .

  2. باو بیخیال چرا بحثای الکی میکنید؟ 😐

  3. به نظر من که اصلا چیزای عجیبی نبودن 😐

  4. اقای گیتس حنات دیگه رنگی نداره انسانیتو ما خیلی وقطه از استیو جابزه بزرگ یاد گرفتیم وقطی خلاقیتش حتی تو پیکسار هم مشخص شد

    • همون شما بی سواد ها هستید که استیو جابز رو بزرگ کردید.

      استیو جابز و دنیس ریچی، تغریبا در یک زمان مردند.

      اگر استیو جابز نبود، گوشی های آیفون نبودند

      دنیس ریچی خالق زبان برنامه نویسی c بود

      اگر دنیس ریچی نبود موبایل آیفون نبود، پلی استیشن نبود، ایکس باکس نبود، لینوکس و ویندوز و مکینتاشی وجود نداشت

      زبان برنامه نویسی c و cpp و جاوا و c# وجود نداشت

      اندروید کنونی هم نبود

      ببر و شیر وحشی رو میشه رام کرد و نظر متعصبین رو نمی شه تغییر داد.

      با تشکر

      • حالا فردا میام همین مطلب رو می خونم و یک نفر می گه تو هم جز بی سواد ها هستی که تقریبا رو با غ نوشتی

        مطلب رو بچسب نه غلط املایی رو

        یک بنده خدایی می گه سیاست های لقتصادی غلطه و رکود پدر مردم رو درآورده، در جوابش می گن زمان تو ۸ سال سیاهی بود

        رکود رو بچسب اون ۸ سال این جور و اون جور بود فرار از مسئولیت هست.

      • چرت نگو اگه اون یارو دنیس ریچی هم نبود استیو جابز خودش همه اونارو میساخت تو نگاه کن به کارنامش ببین چقدر خلاقو مفید بوده
        این بیل گ فقط یه ویندوز ساخت پولدار شد عقل نداره که

        • یه ویندوز ساخت چیزی ک نیس اره؟
          خب اگر بارته برو ویندوز بساز اگه ویندوز ساختن کار همه بود ک الان همه پولدار بودن!!!
          جوکی تو سعید دلیل خنده هام شدی دیونه ی روانی

        • اگه اگه پایه های برنامه نویسی رو بدونی اگه بدونی یا بتونی درک کنی این حرف رو نمی زنی فکر کردی برنامه نویسی کار ساده ای هست مثلا کامپیوتر رو روشن می کنی و یه برنامه باز می کنی با چندتا کلیک ساده یه ویندوز می سازی؟ یا وقتی کتاب های c++یا سیکییوریتی کمپ یا کتاب های دیگه مربوط ب برنامه نویسی ک 1000 صفحه هستند رو ببینی این حرف رو نمی زنی یا وقتی وسط برنامه نویسی یه متن رو یادت بره یه کتاب 700 صفحه ای رو باید بخونی تا اون متن رو پیدا کنی دیگه بیل گیتس رو زیر سوال نمی بری و فکر نمی کنی ک بیل گیتس عقل نداره

        • فقط (ِ(((یه ویندوز ساخت))))
          خیلی اوسگولی … فقط اینو بت بگم استیو جابز اصلا برنامه نویس نبود که بخواد کاری کنه یا چیزی درس کنه فقط یه مدیر بود…
          ولی بیل گیتس خودش صفر تا صد داس رو نوشت… بیشتر ازین سوادت نمیکشه برات توضیح بدم… شما برو بازی تو بکن

    • بیا برو کنار بذار باد بیاد

  5. درخت هرچه بارش بیشتر ، سرش فروتر می اید . متاسفانه افرادی هم هستن که داشتن 2 عدد گوشی اپل ایکس را مایه افتخار و سربلندی میبنن و …………………………….